marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
- Berichten
- 8.295
Nou zo werkt het niet.Off topic :
Ik ben het helemaal met je eens maar dan moet je er wel achter aan en je recht gaan halen. Je weet zelf wel dat ze als eerste gaan vermelden kast was open dus de reparatie valt niet meer onder de garantie ZIE NOTA. Wat ga je nu doen niet betalen met gevolg deurwaarders aan de deur en het voor de rechter laten komen om je hopelijk gelijk te halen C Q te krijgen.
Op het moment dat iemand de pc gaat repareren, dan krijg je hem pas terug na betaling. Dus helemaal geen deurwaarders, maar een stevige discussie met de winkel (winkel/webshop is altijd veratnwoordelijk)
Vaak helpt het door gewoon een printje van de website van consuwijzer mee te nemen.
Ik heb in het verleden een nogal onvriendelijke discussie met salland.eu moeten houden over garantie. Uiteindelijk natuurlijk mijn zin gehad.
Gewoon volhardend zijn.
En zijn ze wel volhardend: op negatieve reacties op tv, krant, of internet zitten ze niet te wachten. En ook dreigen met naar de rechter te stappen helpt: immers weten ze dat ze geen gelijk hebben, dus een dure rechtzaak willen ze voorkomen: immers moeten zij bij verlies de kosten betalen. En verliezen gaan ze.
Dus voordat je ook maar naar de rechter hoeft te stappen, krijg je meestal wel je zin.
Krijg je niet je zin, dan betaal je onder protest en klaag je ze daarna aan.
Gevolg is dat je weken, zo niet maanden je pc kwijt bent, waarna ze zeggen dat ze niets hebben gevonden.Het is gewoon niet handig om je kast open te maken in de garantie periode je krijgt er gewoon meer werk door om je gelijk te krijgen. Doe je het niet wordt de reparatie gewoon uitgevoerd ook door de grote bedrijven en zonder kosten.
Het is jouw pc. Ze hebben hem verkocht, niet verhuurd.
hahahaha. Dus je moet om toestemming vragen voor iets waar je wettelijk al toestemming hebt?Wil je wel zelf in de kast gaan kijken bel het bedrijf en vraag om toestemming en schriftelijke bevestiging om behoud van je garantie die mogelijkheid is er ook en wordt soms ook geboden.
Pred...
Maar goed: ik ben blij dat ik mijn systemen zelf in elkaar schroef.... Ik hoef deze discussies dan niet eens aan te gaan.