Pc hapert verschrikkelijk erg wanneer ik bijv Deze Computer open!

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxpost21

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
39
Beste mensen,

Ik heb wanneer op ik bijv deze computer klik een enorme haper. Ik luister vaak muziek via internet radio en dat stopt en mijn muis beweegt pas een seconde later. En wanneer deze computer dan geladen is is alles weer goed. Ik zou graag willen weten waarom dit gebeurt. Hetzelfde probleem is wanneer ik mijn telefoon aansluit op de pc, of wanneer in itunes open. Het is zeer onprettig en daarom wil ik het oplossen!

met vriendelijke groet,
Max Post

Btw de setup:

core2 duo 3.2 ghz, 4gb ram, 1000gb hdd, Radeon hd4870x2, Gigabyte x64-DQ6. Dus hier kan het zeker niet aan liggen. Ik draai Windows 7 x64 bits.
 
Hoi,
als je dat doet moet je eens van tevoren taakbeheer openzetten en kijken wat daar met je processorgebruik gebeurt en met je geheugen op dat moment.
Ook zou ik eens met Ccleaner het register op laten schonen.
 
Laatst bewerkt:
hmm, bedankt voor het advies. Ik ging het zojuist proberen alleen loopt het vast dus ik kan niet zien wat er gebeurt. :( ik zal wel ccleaner gebruiken!
Ccleaner heeft het een en ander verwijdert, maar helaas is het probleem er nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Kun je je niet herinneren wanneer 't probleem begonnen is?
Mogelijkheid: probeer eens d.m.v. systeemherstel maar dan moet je wel ong. weten wanneer 't begon.
 
ja dat is een beetje het probleem. Ik denk dat het komt sinds ik deze windows heb geinstalleerd. De vorige werkten niet echt goed, en deze is echt perfect behalve dan het gehaper :/
 
ik weet nog een ander dan ccleaner haalt er net iets meer uit aleen moet je een paar opties uit zetten klik namelijk in de kop windows: privacy daar moet je vinkje weg klikken en onder diagnose klik je weg defragmenteren en dan op start

btw defagmenteren kun je ook doen maar moet je met ander progje doen of in windows zelf
hoe veel processen draaien er ?
 
Laatst bewerkt:
ben je een beetje bekent met msconfig?
hier
 
Laatst bewerkt:
91 processen is wel een beetje veel, zelf heb ik 63 processen lopen (Ultimate x64),
hoeveel geheugen wordt er bij jou gebruikt als al die processen opgestart/geladen zijn?
 
Ik heb zojuist Advanced SystemCare laten draaien, die heeft het een en ander verwijderd (zat bij de Windows 7 installatie inbegrepen). Na een reboot heb ik nu 83 processen draaien, en 37% fysiek geheugen. Staat trouwens hele tijd vast, tot ik iets anders open.
 
En dat haperen blijft aanhouden?
Edit: dit probleem wil wel 's optreden als je heel veel foto's op je pc hebt staan in de miniatuurweergave en te weinig geheugen hebt. (wat bij jou eigenlijk niet het geval is)
 
Laatst bewerkt:
Het haperen blijft ja. Maar het aparte is dat als ik Itunes open gebeurt het. Maar een spel dan zijn er geen problemen.
 
Ja dat wel, eerst niet maar toen wilde die niet installeren. Dus moest ik even wat beter kijken voor de 64bits versie. Toch ga ik het nog even controleren :p Als ik weet hoe dat moet dan :/
 
Laatst bewerkt:
Controleren kun je het als je het "exe" bestand nog hebt, dan komt het meestal in de bestands e/o mapnaam voor. (x64)
Anders in de map waar het programma geïnstalleerd is (Program Files zonder de aanduiding x86)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan