PC inelkaar proberen te zetten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan heb ik dit als systeem die ik ga bestellen:


Behuizing: Cooler Master Elite 332

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt

Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870

Koeler: Arctic Freezer 7 pro


Windows Vista Home Basic



Het systeem kost bij elkaar : 666,91 euro


(1) Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?

(2) En hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren???

Link naar windows vista home basic: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/498/14114/windows-vista-home-basic-32bit.html

(3) Als er geen windows op de pc staat kan ik hem dan met die disk dan installeren?

(4) Is deze brander ook goed??

Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Link naar de brander: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=35073&GROEP_ID=595&TAB=specificaties


(5) Werken alle onderdelen met Windows Vista?
 
(4) Is deze brander ook goed??

Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Link naar de brander: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=35073&GROEP_ID=595&TAB=specificaties

Dat is precies de brander waar ik op doelde, de SH-S203D.
En alle onderdelen werken met Vista ja. Maar hou alsjeblieft op het met de vraag ''Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?'', deze vraag heb je onderhand al 20 keer gesteld.
 
Laatst bewerkt:
oke:p

Heeft iemand nog antwoord op deze vragen?




(1) Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?


(2) En hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren???

Link naar windows vista home basic: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/498/14114/windows-vista-home-basic-32bit.html


(3) Als er geen windows op de pc staat kan ik hem dan met die disk dan installeren?


(4) Werken alle onderdelen met Windows Vista?



Ik heb het over dit systeem:


Behuizing: Cooler Master Elite 332


Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2


DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster


Floppy disk: NEC Floppydrive


Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt


Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP


Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed


Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,


Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870


Koeler: Arctic Freezer 7 pro


Windows Vista Home Basic
 
Laatst bewerkt:
Maar hou alsjeblieft op het met de vraag ''Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?'', deze vraag heb je onderhand al 20 keer gesteld.

(1) Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?


(3) Als er geen windows op de pc staat kan ik hem dan met die disk dan installeren?


(4) Werken alle onderdelen met Windows Vista?

Doe je het gewoon weer, ongelooflijk. Nog een keer doen, en niemand beantwoordt je vragen nog!:evil:
 
Doe je het gewoon weer, ongelooflijk. Nog een keer doen, en niemand beantwoordt je vragen nog!:evil:

@ Michael4446

Wat zou het TS kosten, wanneer hij?zij een kant- en- klaar systeem koopt met bovengenoemde waarden/verwachtingen, inclusief Vista Home Premium ( want daar lopen de meningen ook uiteen : Basic of Premium wat betreft gamen.
 
@ Michael4446

Wat zou het TS kosten, wanneer hij?zij een kant- en- klaar systeem koopt met bovengenoemde waarden/verwachtingen, inclusief Vista Home Premium ( want daar lopen de meningen ook uiteen : Basic of Premium wat betreft gamen.

Is al een keer of 5 genoemd in deze thread. Inclusief zat voorbeelden en links.
 
(1) Hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren op een pc waar geen windows op staat???

(2) Hij heeft een licentie toch>?

Link naar windows vista home basic: http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1058676&showTechData=true#tecData (VAN ALTERNATE)




Het systeem:


Behuizing: Cooler Master Elite 332


Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2


DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster


Floppy disk: NEC Floppydrive


Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt


Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP


Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed


Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,


Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870


Koeler: Arctic Freezer 7 pro


Windows Vista Home Basic


:D
 
(1) Hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren op een pc waar geen windows op staat???
waar? Elke originele vista is geschikt om vista te installeren. Ja dus.
(2) Hij heeft een licentie toch>?
ik klik je link aan en wat zie ik?
Taal Nederlands

Type Besturingssysteem

Licentie 1 Licentie

Systeemeisen
Processor vanaf 800 MHz
Geheugen vanaf 512 MB
Harddisk minstens 15000 MB vrij beschikbaar
Uitvoering 32-bit
Medium DVD-ROM
 
Laatst bewerkt:
betaal 2 10tjes meer en neem dan iig Home Premium als je een vista licentie aanschaft.
Daarnaast is dit voor oem en system builders en nu weet ik voor vista daar de regels niet voor maar vraag iig even na of je deze licentie vorm wel mag gebruiken en dat je geen retail moet hebben
 
Als je zelf aan de PC bouwt dan mag je de OEM versie gebruiken.

Ron
 
OEM versie is voor particuliere zelfbouwerss, en mag je gebruiken op één systeem alleen. :)
 
Nou eigenlijk waren dat de laatste vragen:D

Dan ga ik dit systeem bestellen:


Behuizing: Cooler Master Elite 332


Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2


DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster


Floppy disk: NEC Floppydrive


Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt


Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP


Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed


Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,


Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870


Processor Koeler: Arctic Freezer 7 pro


Windows Vista Home Basic

(1) Nou aan dit systeem hoef ik niks meer te veranderen toch kan ik gewoon mee gaan gamen enzo :p


Nou dan ga ik het systeem maar is bestellen:D (Eindelijk!!:p)
 
Laatst bewerkt:
En gooi nog maar wat olie op het vuur.

Voordat we weer een stroom aan vragen krijgen........... Case closed, veel plezier met je nieuwe systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan