pc isn slaapstand zetten en dan gaat de stroom eraf

Status
Niet open voor verdere reacties.

gringo21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2013
Berichten
3
Ik zet mn computer altijd in de slaapstand (in windows xp heette dat standby) maar sinds kort,1 week ofzo als ik dat doet dan gaat de stroom er blijkbaar af (zie ook het standby ledje niet meer knipperen) krijg hem dan ook niet meer aan met toetsenbord met als gevolg dat ik een reset moet doen en de pc weer opnieuw opstart.
Ik had voor windows 7 windows xp tot sept 2013 gebruikt en nooit geen problemen mee in standby.

Ik heb een windows 7,64 bit computer met een asus P8P67 LE moederbord,die is van 2011 maar pas sept 2013 in gebruik genomen (met laatste bios versie) met 8gb corsair geheugen een 2600K i7 processor,videokaart is een Sapphire Radeon 5770 een OCZ 520 voeding,die is uit 2005,OCZ 120gb SSD harde schijf voor windows en programma's.


Hij doet het soms wel,dan denk ik hij doet het weer voor een paar dagen en de volgende keer doet die het niet meer.
Ik heb ook in het logboek gekeken en daar staat dat windows op dat moment niet goed is afgesloten of dat de stroom uitviel.

Waar zou dat aan kunnen liggen?
 
Heb je naast slaapstand nog sluimerstand?
 
ja heb die ook en ben dr vandaag ook achter gekomen dat die het ook ene keer wel doet en andere keer niet.

Update 28-01-2014:
Ik had een andere voeding gekocht,de Coolermaster VS series 550w en sinds 5 dagen werkt het nog steeds,dus lag het wel aan de voeding.
Deze coolermaster is ook bijna niet te horen in tegenstelling tot mn oude OCZ.

Probleem opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan