PC kapot???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shinchan1984

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
19
Mijn pc doet t niet meer, mijn lieve domme zus had niet goed afgesloten, met andere woorden, ze heeft gewoon de stekker eruit getrokken.
Dus nu als ik mijn pc opstart, dan krijg ik een zwarte scherm, met een hele tekst erop, waarop staat van: er is niet goed afgesloten blablabla, kies een van de volgende opties, veilig modus, windows normaal opstarten, etc etc.

Ik heb elke opties meeder malen geprobeerd, zonder succes, want wat je ook kiest, het komt weer terug bij die zwarte scherm.

Ik heb trouwens windows xp.

Wie weet wat ik moet doen?:confused:
 
het probleem dat je hebt is dat eer hoogstwaarschijnlijk een BSOD (blauw scherm) wordt getoond, en de computer terug opstart ... dit kan diverse redenen hebben, als je dat menu zwartwit krijgt staat er bij de SP2 versie van XP een optie - opnieuw opstarten bij systeemfouten- (of iets in die aard) selecteer dat en kijk welke melding je krijgt -
dan kunnen we kijken of er hardware mogelijk defect is of dat het enkel het register van windows is (wat in sommige gevallen wel degelijk alles opnieuw installeren beoogt)
 
ja ik heb alle opties al geprobeerd, maar niks werkt. Telkens kom ik weer terug bij deze scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan