PC loopt vast tijdens het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
298
Hallo,

Mijn PC loopt continu vast als ik aan het opstarten ben. en ik bedoen direkt in de bios opstart menu. Ik praat over een HP Vectra Met windows server 2003 Intel Pentinum 4 processor Wat kan hier het probleem van zijn? :confused:

Groeten
 
Heb je meer info?!
Zoals wat zie je op het scherm?

Ik heb zelf een hp compaq proliant server, maar deze accepteert het niet als er een usb device aan aangesloten zit terwijl ik hem opstart.

Probeer het eens (als deze er in zit tenminste) zonder usb device.

Groet,
Rob
 
mmmm,..... al zonder usb geprobeerd ?

Misschien de bios (als je daar in kunt komen) terug zetten naar factory settings ?
 
Ik heb aleen mijn toetsenbord en muis (ps/2) er in zitten en uiteraart mijn beeld scherm meer niet... ik kan ook niet in de bios komen..
 
Poeh, dan lijkt er echt iets mis te zijn met de hardware.

Tja, dat wordt een lastige zo...

Ik zou proberen wat van je pci en/of agp sloten op je Mobo leeg te maken en dan nog een opnieuw te starten.

Misschien heeft je hardware een conflict.

Is dit van het een op andere moment zo gebeurd, of heb je hem nog niet eerder werkend gehad ?
 
ik heb hem al eerder aan gehad. heb er nooit geen probleem mee gehad.. ik heb alles er uit gehaald
* Ethernet kaart
*Geluids kaart

heb de CPU en de Video kaart laten zitten...

Video kaart er nu ook eens uitgehad heb geen beeld (logisch.)

kan het ook niet aan mijn cpu liggen? ik bedoel... dat hij gewoon kapot is ?

Wat is het probleem:

PC loopt vast bij bios opstarten.

Hoe merk ik dat.. beeld blijft hangen bij HP logo
Fan gaat in toeren omlaag HDD slaat uit. gewoon een Tik als of de 'head" gewoon terug slaat in start positie
aan uit knop doet het dan niet meer (gaat aleen uit als ik de stekker er uit haal)
 
Laatst bewerkt:
En het probleem is opgelost...

Na wat telefoontjes ben ik er achter gekomen dat de CPU naar 10 sec al een hitte van 100 graden kan bereiken daarom dat hij vrijwel direkt vastloopt. ik had nog een klein spuitje met warmte geleidende pasta en alles werkt nu weer Perfect :D...


Toch Bedankt :D:D
 
Top! zo zie je maar weer, soms zit de oplossing van het probleem in een klein tubetje!:thumb:

Toch hardware dus:D

Succes ermee!

Groet,
Rob
 
En het probleem is opgelost...

Na wat telefoontjes ben ik er achter gekomen dat de CPU naar 10 sec al een hitte van 100 graden kan bereiken daarom dat hij vrijwel direkt vastloopt. ik had nog een klein spuitje met warmte geleidende pasta en alles werkt nu weer Perfect :D...


Toch Bedankt :D:D


Deze oplossing was voor mij "DE OPLOSSING!" ben er super tevreden mee.
voor nog niet eens 10 euro is mijn computer gefixt :D

en als je zo een pasta thuis hebt, komt het nog beter uit!;)

Veel succes...voor de anderen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan