pc loopt vast...

Status
Niet open voor verdere reacties.

deeds86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
3
Hoi, ik weet niet of ik nu in de goede rubriek post, zoniet mijn excuus, maar ik heb een vraag..
Ik heb 2 dagen terug mijn pc helemaal op nieuw geinstalleerd, alles ging goed, ik weer blij.
Maar nou vandaag loopt mijn pc elke keer vast!
Het gebeurd voornamelijk als ik met alt Tab van scherm wissel.. dan moet ik ctrl alt delete doen.. en dan dat venster weg drukken en dan doettie het weer (uh ja ik weet, klinkt erg vaag en het is ook vaag!!!!)
Dit probleem heb ik nu al de hele avond, maar net wilde ik een stukje type in word en toen ik ctrl v voor het plakken deed, liep m'n pc helemaal vast, zellfs ops ctrl alt delete reageerde hij niet meer.. na een abrubte reboot en mn hele stuk tekst weer getypt te hebben wilde ik het zelfde stuk van internet weer plakken en hij liep weer vast!!!!! het lijkt wel alsof m'n pc bij al die toetsenbord handigheidjes vast loopt ofzo.. ook kan ik soms ineens geen ' of " meer typen (hij wisselt uit zichzelf van instellingen ofzo, want als ik dan alt shift doe, om taal instellingen te veranderen kan ik die ' en " wel weer doen, maar na een tijdje niet meer..)

oke lang verhaal, misschien een beeetje warrig, maar ik hoop dat iemand het snapt en mij misschien kan helpen.. het is namelijk erggg vervelend:(

Bianca
 
Je hebt windows er opnieuw op gezet?
Zijn alle drivers correct geïnstalleerd?
Ziet apparaarbeheer er goed uit?
Geen virus en malware aanwezig?
 
Ja de drivers zijn zeker weten goed..
er zat namelijk een cd bij mn pc voor te herstellen naar de kooptoestand..
die cd installeert dus ook alle drivers enzo..
(ik heb nog nooit iets qua hardware veranderd aan mn pc)
en wat bedoel je ermee dat apparaat beheer er goed uit ziet??
ik heb al wat scan programmatjes laten draaien en die hebben niks gevonden..
 
Je hebt windows weer terug gebracht naar de fabriekstoestand?
Had je voor dat je dat gedaan hebt dit euvel ook al? Of is het een probleem wat ontstaan is na deze handeling?
Apparaatbeheer vind je overigens door met de rechtermuisknop op deze computer te klikken, en te kiezen voor "Beheren".
Je kunt in apparaabeheer controleren of alle hardware correct geïnstalleerd is.
 
ik heb dit probleem nooit eerder gehad...
ik denk dat ik mn pc maar weer opnieuw ga installeren, want hier word ik gek van.
in ieder geval bedankt voor de hulp!!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan