pc samengestelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendielie

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
18
Caviar SE 160GB SATA

Core 2 Duo E6320 S775 4MB

P5N-E SLI nForce 650i S775

NSK4400 MT Black Silver 380W

AD-7170-0B black oem

:in totaal 456.65 euro

RAM geheugen heb ik nog liggen en een pci-e videokaart komt er later nog in.Is dit een goede pc voor voor OC en gamen(met een goede videokaart)?Moet van deze winkel komen want ik kan het niet ergens anders gaan halen:www.dcom.be En ik kan met die dvd rw drive toch ook cd branden en afspelen?
Als iemand nog iets beter kan samenstellen?Of is dit goed?
 
Laatst bewerkt:
Wil je echt gaan gamen, dan zul je wat meer moeten investeren. Zeker als het het op langere termijn wil volhouden met spellen spelen. Maar wat bedoel je met 'OC'? Overclocken toch niet? Voor iemand die zich daar mee bezig houd zou je vraag immers een vreemde zijn...

Hoe dan ook, spellen vereisen veel geheugen, en zelfs een budget gamesysteem zou eerder om en nabij de €800,- zitten dan de prijs die je nu in lijkt te calculeren. Sowieso is het aan te raden wanneer je budget beperkt is, te gaan voor een compleet systeem, in plaats van deze samen te stellen. In de praktijk is dit vaak toch goedkoper, zo leert mijn ervaring. 380W is voor de huidge videokaarten en overige randcomponenten echt te weinig. Denk eerder aan 450W.
 
Kdenk dat ik de E6320 ga vervangen met een E4300 en die case met een 430 watt voeding en wat OC betreft,ik wil die C2D maar een beetje OC ze zeggen toch dat die heel makkelijk te overclocken zijn met een stock cooler tot 3GHz,maar zo ver wil ik nu ook weer niet gaan.En ik heb een xbox 360 dus veel spellen zal ik er wel niet voor kopen,hangt er een beetje vanaf.
 
Laatst bewerkt:
hoeveel zou het ongeveer extra kosten om die pc ineen te laten zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan