pc valt stil na lang aanstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
448
hey mensen hopelijk kunnen jullie mij helpen:8-0:

ik download met bitcomet allerlij zooi en als ik hem aan laat staan (als ik naar bed toe ga) dan zie ik als ik weer ga kijken dat heel de pc stilstaat.....de fans blazen nog gewoon en je ziet het aan lichtje aanstaan maaar je kan er niks meer mee dan resetten..


iemand een idee hoe ik dit ikan voorkomen??:confused:
 
Hoe staan de instellingen bij configuratiescherm > energiebeheer ?
 
nooit vaste schrijven uitschakelen
na 20 minuten beeldscherm op standby
en systeem op standby nooit
 
Al eens je pc helemaal goed opgeruimd en op spyware gecontroleerd?
Als je wil weten hoe je dat het beste doet, meldt het even hier, dan stel ik een mooi schoonmaakprogramma voor je samen ;)
 
heel de pc is gereorganiseerd en virus en spyware vrij
heb ik gecheked:cool:
 
ik heb ook al gekeken als ik gewoon ermee bezig ben zoals een spel maar zelfs dan heb ik gehad dat ik gewoon bezig was en dat hij in een keer stil viel:confused:

echt vet verontrustend strax gaat mijn cpuke kapot ofzo en dan zijn de rapen gaar:mad:
 
Zo snel gaat een cpu niet kapot hoor, maar ik zou op dit moment even niet meer weten wat de veroorzaker kan zijn. Misschien iemand anders een briljante ingeving?
 
Hoe zit het met de temperaturen?
Wordt hij misschien erg warm wanneer hij lang aan staat?
 
Hallo

Geleverde info vindt ik persoonlijk ietwat ... summier .

Maar .

Indien dit een systeem met een a.m.d. c.p.u. betreft , en deze is +/- 3 jaar oud , dan zou ik persoonlijk......

Snelle controle ... de p.c. opstarten d.m.v. "bootdisk in d.o.s." , zo kun je snel softwareconflikten uitschakelen .

Indien dit reeds faalt ...

De voeding controleren , of laten controleren , of deze eens vervangen door een ruilexemplaar.

Zijn alle temperaturen nog o.k. , en zijn alle voorziene ventilatoren nog o.k. en zuiver ???

Heb je het geheugen al getest d.m.v. "memtest".

Mits je zelf vermeld dat je "zooi" download" .....

Controleren p.c. op virussen en dergelijke .

Peter
 
nej nog geen 2 jaar, maar
is virusvrij en die zooi zijn spellen en films:rolleyes:
tis wel een amd athlon xp
btw. nu staat hij al een hele lange tijd aan maar is niet stil gaan hangen heel raar:confused:

gelukkig over 4 maanden ofzo een nieuwe pc voor mezelf
 
Hallo

Indien je al het bovengaande al effektief hebt gecontroleerd en het antwoord is negatief .... , dan moet ik "afhaken" ....

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan