pc vreselijk traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga akkoord met jullie antwoorden. Maar daar heeft de topicstarter niets aan. Het gaat over een PIV met 256Mb. Een collega heeft een laptop met dezelfde eigenschappen, en die loopt als een treintje.

Dus ik denk dat er iets anders fout loopt.
 
wow al zoveel antwoorden :D :cool: :thumb:

ik weet best wel veel over pc's hoor ;) dus t hoeven niet allemaal programmaatjes voor beginners te zijn :D

maar dus...spyware had k al nagezien, videokaart is een geforce 4 mx 440 heb k vroeger ook gehad, deze zal niet het probleem zijn...

1) defragmenteren heb k nog niet gedaan, heb wel de schijf al opgedeeld in 2 partitie's kan k wel is probere (er is wel nog maar 30gb van de 70gb gebruikt dus lijkt me ook ni zo'n probleem)
2) bootvis zou k ook kunnen proberen, het is een windows XP home en de pc is al zo traag sinds de dag na hij gekocht is :)
3) of virtueel geheugen aanstaat heb k ook nog niet nagezien....

bedankt voor de tips, zal ze zeker allemaal eens proberen :p maar ben op t moment al terug thuis dus zal voor morgen zijn
 
Laatst bewerkt:
verwacht geen wonderen van bootvis.

Van deframateren zou ik ook niet veel verwachten omdat hij al traag was vanaf het begin en tijdens een installatie word volgens mij alles mooi achter elkaar gezet :p.

Virtueel geheugen kan volgens mij en probeem zijn.

Over het algemeen lijkt dit een geschikte pc voor xp this zelfs een pc die nog bijna alle games aankan normaal.

Ik zou eens herinstalleren of had je dit al gedaan (bij vorige aldi pc waren er veel mensen die een trage pc hadden en na formateren was ie weer supper rap.
 
Geplaatst door arre
zo ist het maar net
Idd
Juist

Problemen met voila mss?!! :D lol
Wat mij betreft is de discussie gesloten. Ik zal niet meer reageren. Dus s.v.p. back on topic. Daar heeft de vraagsteller meer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan