PDF gegevens aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Op onze nieuwe website www.automaatjeleusden.nl staat onder Meedoen een formulier voor chauffeurs om zich aan te melden.
Tot mijn grote schrik zie ik bij het openen van dit PDF-document in de browser dat hier de naam van een ander AutoMaatje-project staat (Dalfsen).
Kunnen we dat zelf wijzigen of moeten we hiervoor bij de leverancier zijn (ANWB)?
Als we dat zelf kunnen wijzigen, met welke software? Ik heb via Google gezocht en kwam uit bij PDFEscape, maar daar kon ik de optie niet vinden.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Adobe Photoshop of Adobe Acrobat Pro, die kunnen dat...
Een andere optie om dit online te doen, bijv. via deze site...
 
Adobe Photoshop of Adobe Acrobat Pro, die kunnen dat...
Een andere optie om dit online te doen, bijv. via deze site...

Dankjewel Scrapheap. De website SmallPDF.com had ik al in beeld, maar daar kon ik nergens de optie vinden om deze gegevens te wijzigen (noem je dat de metagegevens?). Zie ik iets over het hoofd? De andere twee door jou genoemde programma's heb ik niet en zijn me ook te kostbaar om aan te schaffen voor hetgeen ik er mee doe.
 
De online editor van SmallPDF mist wat opties maar ik vond deze waarmee je tekst kunt verwijderen ( whiteout ) en vervolgens op dezelfde plek weer tekst kunt toevoegen.
Dat zou dan volgens jouw eerdere omschrijving voldoende moeten zijn..?
 
Nogmaals dank voor je hulp.
Je gebruikt hier de term "whiteout", wat bij overkomt als het (stiekem) witten van een bestaande tekst.
Ik zoek echter naar een "legale" weg. Kan ik dit niet zelf, dan vragen we het aan de leverancier van de documenten: de ANWB.

Het is net zoiets als dat wanneer ik jou een Word-document stuur. Daarin kun je bij het opslaan ook de auteur aangeven en later aanpassen.
 
Ik kan wil de pdfs wel aanpassen voor jou.
Als je kan aangeven wat en waar er iets moet worden aangepast.(via een word document of zo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan