PDF naar Word wordt onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

EenTouw

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
39
Hallo allemaal,

Ik heb een oud document gekregen wat vernieuwd moet worden, maar helaas kan ik het niet omzetten naar Word. Wat me hooguit gelukt is, is het omzetten zodat alle aliniea's afbeeldingen zijn in plaats van bewerkbare tekst. In alle pdf editors krijg ik het niet voor elkaar iets te editen in de tekst want dan verschuift alles. Ik zie dat de tekst in arialmt staat, en dat lettertype kan ik niet omzetten. Is dit document nog te redden?

Alvast bedankt!
 
Check je mail ;) :D

Het is nu een simpel Worddocumentje geworden. Je kunt er nu naar hartenlust mee gaan klungelen; lettertype, kleur, grootte etc. etc.

Enne, mocht degene die het ooit in elkaar geknutseld heeft nog ergens in de buurt zijn / nog leven, zeg dan svp tegen hem / haar, dat voor het maken van een simpel tekstdocumentje met een enkel fotootje, het gebruik van secties compleet overbodig / nutteloos is.

Ik heb de meerwaarde ervan iig niet kunnen vinden. Het was voor 90% platte tekst, een enkel rubriekje vet en onderstreept en een handjevol foto's. De structuur van het geheel vereiste in geen enkel opzicht secties.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan