PDFcreator werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

devriesje

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2004
Berichten
56
Om documenten of webpagina's op te slaan gebruik ik PDF Creator
(kies de optie printen, bij printer kies de optie pdf creator, waarna het om te zetten document omgezet naar een pdf file in beeld verschijnt)

Sinds ik ben overgestapt van MS Office Pro naar MS Office 365 werkt dat niet meer.
Heb (nog) geen oplossing; de-installeren heeft niets opgeleverd.

Iemand een idee?:confused:
 
Gebruik de ingebouwde pdf creator van office. (opslaan als, bij bestands type pdf kiezen en opslaan)
 
Dat werkt wel voor office (dat gebruik ik dus ook), maar niet voor andere toepassingen;
bijvoorbeeld een pagina van een website....
 
Bij een website gebruik ik altijd XPS. Wordt standaard door windows ondersteund. En het gaat het zelfde als met jou pdfcreator software. Kies printen en dan XPS.
 
ja, en dan weer converteren naar pdf. dat kan, maar ik zit niet om werk verlegen....
(wel fijn dat je meedenkt, btw)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan