Perfecte dvd hoesjes installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
1.258
Hallo,

Al tijden ben ik opzoek naar een programma waar je perfecte dvd hoesjes mee kan maken.
ik heb al veel programmas gehad maar dan zijn ze vaak net 1 cm te kort of niet helemaal breed genoeg.
mijn vraag is wie weet er een programma waarmee je perfecte , (dus precies dezelfde afmetingen van een orgineel dvd hoesje) dvdhoesjes mee kunt maken.
en welke instellingen ik bij dat programma moet gebruiken voor het gewenste resultaat.

MVG
 
en welke instellingen moet ik gebruiken?>
 
Instellingen? Je laadt het plaatje gewoon in en het programma maakt er een perfect hoesje van. Does that make sense?
 
Ik wil dvd hoesjes maken dit is voor cd hoesjes cd heosjes bestaan uit 2 delen dvd hoesjes uit 1 deel
 
je kan volgens mij gewoon bij cover xp wel dvd,s maken druk op cover templates

selecteer dvd.keepcase.single.file

en haal je covers van Cd covers
 
Moet je hiervoor de proffesional version hebben? ik heb de free version en hij staat er niet bij.
 
Als je NERO gebruikt als brandprogramma, zit daat gewoon Nero Cover Designer bij. Werkt als een trein. Even opgeven wat je precies wilt maken, en je krijgt een keurig printje met snijlijnen. Past als een bus.
 
Heb een hele makkelijke oplossing gevonden die altijd werkt en heel makkelijk is.
foto in word plaatsen, tekstterugloop -> contour
dan de maten mee geven 274mm x 182 mm en je hebt een perfect passend hoesje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan