• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pop up melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joelle1107

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2012
Berichten
4
Hallo,

Bijgevoegd vind je een bestand. De bedoeling is dat er een pop-up melding wordt weergegeven als er nog GEEN vinkje staat bij 'ontvangen' in kolom G 2 maanden na bezoekdata (kolom D). Nu komt er wel een melding als je van een andere werkmap in deze werkmap komt, maar er wordt ook een melding gegeven als er al een vinkje aangegeven staat bij 'ontvangen'. Ook worden er nu meldingen weergegeven bij bedrijven waarvan helemaal geen rapportages worden ontvangen. Waar geen hokje staat met 'ontvangen' in kolom G hoeft ook geen melding weergegeven te worden na 2 maanden.
Ohja, bij 'geweest' moet ook een ja ingevuld staan!

Kan iemand me hiermee helpen en uitleggen hoe dit moet?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Kopie van Excel Access incl code.xlsm
    86,3 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Daar zou je toch van doodvallen, is dat de dank voor al die moeite?

http://www.worksheet.nl/forumexcel/vragen/77882-pop-up-2.html

Ik gaf daar ook al aan dat hij nog niet volledig was. Nu probeer ik hem volledig te maken. Heb je daar tevens overduidelijk voor bedankt. Hij geeft nog onjuiste meldingen in mijn bestand, heb ik ook op deze site vermeld. Hierna is niet meer gereageerd, vandaar dat ik het hier verder probeer/volledig probeer te maken.
 
Ik ben het met Cobbe eens: Wat stel jij je voor bij
a. Direct dezelfde dag een reactie krijgen, en dan ook nog
b. Denken dat vervolgreacties ook gelijk nog dezelfde dag moeten komen, en anders je het recht hebt om ergens anders te gaan shoppen voor gratis hulp????

Tijs.
 
Ik ben het met Cobbe eens: Wat stel jij je voor bij
a. Direct dezelfde dag een reactie krijgen, en dan ook nog
b. Denken dat vervolgreacties ook gelijk nog dezelfde dag moeten komen, en anders je het recht hebt om ergens anders te gaan shoppen voor gratis hulp????

Tijs.

Jongens, ik ben harstikke dankbaar voor de hulp van Cobbe.. Blijkbaar is dat niet duidelijk. Ik heb haar gegevens ook opgenomen in mijn document, zoals ik al heb aangegeven. Ik verwacht helemaal niets wat moet, wat een gedoe zeg..
 
Joelle,

zoals je gemerkt hebt zijn helpers op meer dan één forum actief.

Hoewel het niet verboden is op Helpmij om iets te vragen dat ook al elders gevraagd is, is het toch jammer dat je bij je eerste post niet even vermeld hebt dat deze vraag ook op Worksheet.nl gesteld is.

Ik kan me de ractie van @Cobbe dan ook wel voorstellen.

M.i. is het voornamelijk een kwestie van: hoe gaan we met elkaar om?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan