• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Popub menu voor 9 darts gooien bij gelijke stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

darts180

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
Berichten
25
Overschijven van een matrixformule

Hoi mensen

Ik heb het bestand nog wat aangepast?

Ik ben opzoek naar iemand die me kan helpen bij het overschrijven van wat gegevens in een matrixformule.
Heb in excel zelf een bestandje gemaakt om een darttoernooi digitaal te doen. Heb daar ook hulp bij gehad om de macro die alles moet berekenen te maken.
Nu wil ik als er 2 of 3 spelers gelijk zijn geëindigd met de gewonnen legs voor, dan legs tegen, en dan het onderling resultaat. dat de spelers in het bestand op het tabblad poules in het rode gebied komen te staan, dat is me gelukt dit voor elkaar te krijgen.
Maar nu zit ik echt vast, ik wil dus als de spelers die gelijk zijn en dus een 9 darts shoutout gooien, dat de speler met de meeste gegooide punten opnieuw naar kolom Q4 t/m Q7 worden overschreven zodat die dan weer verder worden geschreven naar het tabblad Doorschrijf formulier.


Darts180
 

Bijlagen

  • 17 Inschrijvingen 4 Poules 3 van 4 en 1 van 5 met loting.xlsm
    145,8 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan