Port openen wil niet lukken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

01NJ024329

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
29
Hey,

Ik probeer al een tijdje een Server voor het spel Call Of Duty: Modern Warfare 3 aan te maken
ik heb de instructies via internet gevolgd, waarbij ik vastliep bij de stap: ports openen.
Er werd verteld om met behulp van command prompt/netwerkcentrum mijn ip 'static' gemaakt kon worden (heb ik gedaan + gecontroleerd, hij is nu static).
daarna moest ik inloggen via mijn router en moest gaan port forwarden.
http://gyazo.com/b22510ccb0dc069d68c036d112549ece (screenshot) dit heb ik allemaal ingevuld (inclusief mijn ip-adres)
Daarna moest ik op add & apply klikken en save settings etc etc etc... done.
Na het testen of mijn port ook daadwerkelijk open was kwam het programmaatje 'Pfportchecker' op deze melding: http://gyazo.com/b9b7f7ef91139620d14a243217214939
ik weet niet hoe ik mijn port open moet zetten!
Het spel dat ik speel (mw3) geeft de melding dat mijn NAT-type 'strict' is. er is mij verteld dat je port open is als de NAT-Type op 'open' staat, + ik kan geen andere private servers joinen omdat mijn NAT-type op strict staat..

ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb er veel moeite voor gedaan maar ik ben nergens op gekomen..

Info:

Router: Sitecom WL-342v2
Via een LAN kabel naar mijn pc.
ik gebruik Windows 7
verbinding: http://www.speedtest.net/my-result/3131161862 (niet de beste..)
 
Laatst bewerkt:
heb je bij local ip ook jou static ip aangegeven?
Want die ziet ik niet in de screenshot die je hebt toegevoegd.

PS: Met het snelheid van je internet kan je beter niet eens de moeite voor doen. Maar daar kom je snel genoeg zelf achter natuurlijk :)
 
heb je bij local ip ook jou static ip aangegeven?
Want die ziet ik niet in de screenshot die je hebt toegevoegd.

PS: Met het snelheid van je internet kan je beter niet eens de moeite voor doen. Maar daar kom je snel genoeg zelf achter natuurlijk :)

heb ik gedaan.

Btw kan de snelheid van mijn internet bijvoorbeeld de lag beïnvloeden? wat voor snelheid moet ik minimaal bereiken? :p
en ik moet mijn port wel open hebben, ook al kan ik dan geen server maken

Het spel dat ik speel (mw3) geeft de melding dat mijn NAT-type 'strict' is. er is mij verteld dat je port open is als de NAT-Type op 'open' staat, + ik kan geen andere private servers joinen omdat mijn NAT-type op strict staat..
 
Laatst bewerkt:
De snelheid van je internet beïnvloed de lag zeker!
Met de bovenstaande genoemde snelheid (om upload gaat het nu) ga je zeker lag krijgen en moet je dit ook verwachten.
Ik dacht dat een server van 10 man al een upload van 8Mbit nodig heeft (!! weet dit niet 100% zeker).
Maar ik heb zelf ook ongeveer die snelheden die je hebt en heb zelf ook wel is geprobeerd een servertje te hosten maar dit was zo belachelijk slecht dat ik maar iets had aangeschaft bij een hostingbedrijf.

Je kan ff proberen om je eigen ip helemaal open te zetten, weet niet of jou type router dit ondersteund maar probeer even te kijken naar "NAT-Type" of "DMZ-Trigger" oid. Als dat werkt dan weet je in iedergeval dat t werkt :) en daarna kan je de specifieke poorten voor de game opengooien en de rest weer dichttimmeren
 
De snelheid van je internet beïnvloed de lag zeker!
Met de bovenstaande genoemde snelheid (om upload gaat het nu) ga je zeker lag krijgen en moet je dit ook verwachten.
Ik dacht dat een server van 10 man al een upload van 8Mbit nodig heeft (!! weet dit niet 100% zeker).
Maar ik heb zelf ook ongeveer die snelheden die je hebt en heb zelf ook wel is geprobeerd een servertje te hosten maar dit was zo belachelijk slecht dat ik maar iets had aangeschaft bij een hostingbedrijf.

Je kan ff proberen om je eigen ip helemaal open te zetten, weet niet of jou type router dit ondersteund maar probeer even te kijken naar "NAT-Type" of "DMZ-Trigger" oid. Als dat werkt dan weet je in iedergeval dat t werkt :) en daarna kan je de specifieke poorten voor de game opengooien en de rest weer dichttimmeren
umm... ik ben niet bekend met al dat internet gedoe.. mijn ip open zetten? en wat moet ik precies doen met de DMZ-trigger?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan