powerpoint werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
952
Ik wil in een bestaande powerpoint presentatie een filmpje toevoegen welke automatisch gaat afspelen wanneer de dia word aangeklikt.
Wanneer ik echter het filmpje invoeg op de bedoelde dia krijg ik de melding Powerpoint werkt niet meer en word afgesloten. wat gaat er mis? Het is een mp4 filmpje van 20 mb misschien is dat te groot? en zo ja hoe maak ik dat kleiner?
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker niet te groot. Ik heb zelf een filmpje van zo'n 200 mb ofzo in mn presentatie zitten.
 
over welke versie powerpoint gaat het ? Op welke versie is de presentatie aangemaakt ?
 
B. Veuger,

Is de genoemde melding, de volledige foutmelding? Geen foutcode of zoiets dergelijks?

Groeten,
 
:D En gewoon proberen nieuwe PowerPoint Viewer te instaleren ....helpt niet ??:)
vervolgens op een PPS klikken met rechte kant van muis, .... en in eigenschappen aangeven altijd met die PowerPoint Viewer te openen ...

P.S. Een PPS 200 MB ???
 
Laatst bewerkt:
:D En gewoon proberen nieuwe PowerPoint Viewer te instaleren ....helpt niet ??:)
vervolgens op een PPS klikken met rechte kant van muis, .... en in eigenschappen aangeven altijd met die PowerPoint Viewer te openen ...

P.S. Een PPS 200 MB ???

met een powerpoint viewer kan je geen powerpoint bewerken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan