• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

printen in excel werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xotha

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Berichten
8
Probleemstelling:
Excel2007 print geen raster en/of opgemaakte cellen met een raster
Systeem: Win7 met alle updates en sp1
Printer: Canon Pixma MG 8100 via WIFI
Omschrijving: Ik wil een document in Excel printen MET een raster, de vinkjes voor raster printen in pagina-indeling/werkbladopties staan aan, in de printerinstellingen van de Canon Pixma kan in niets vinden over rasterlijnen afdrukken.Alleen de data wordt geprint.
Als ik het document vervolgens opmaak via ‘start’ lettertype/ randen en het zo van een raster voorzie worden deze evenmin afgedrukt. Wie weet raad???/
Xotha.
 
Ik heb dan wel geen Excel2007, maar het afdrukkken van rasterlijnen is daar ín Excel geregeld, niet in de printer-instellingen van de gebruikte printer.
Aldaar is het via Bestand -> Pagina-instelling -> tabblad Blad -> vinkje in "Rasterlijnen" in de sectie Afdrukken.

En in Excel2010 is het op een vergelijkbare plaats te vinden: Klikken Pagina-indeling, dan op het pijltje rechtsonder in het vakje van Pagina-instelling, en dan in het tabblad Blad.

Lijkt mij dat je het dus in Excel2007 ook gaat vinden...

Tijs.
 
printen in excel werkt niet goed

hallo thijs,

De instellingen kloppen allemaal, EN TOCH GEEN rasterlijnen in de adruk cq afdrukvoorbeeld.

wat nu? weten anderen een oplossing?


xotha
 
Een mogelijkheid:
Kijk eens bij de paginainstellingen op de tab BLAD. Staat hier toevalling 'conceptkwaliteit' aangevinkt? Dan moet je dat uitvinken.
 
printen in excel werkt niet goed NU WEL!

:D Dat was em! vinkje weg en nu doet hij het!

Bedankt voor de hulp.


Xotha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan