Hallo,
Ik ben nu al geruime tijd opzoek naar een overzichtelijke manier om mijn prive administratie te digitaliseren,veel dingen komen nu al per mail binnen in pdf vorm,maar heb ook nog veel op papier in mappen zitten.
Nu wil ik dit overzichtelijk en in de cloud/Nas zetten.
Zelf ben ik al bezig met een opzet, zo wil ik de bestanden yyyymmdd_product_winkel geven wanneer het gaat om garantiebewijzen, deze wil ik dan op datum van aankoop ordenen.
Nu heb ik zelf een PDF-scanner, maar lees ook dat het mogelijk is om met OCR te scannen, zouden jullie dit aanbevelen?
Digitaliseren van
Loonstrookjes
Facturen: gas/water/licht deze in aparte map
Aankoop/garantiebewijzen
Hoe doen jullie dit,en wat zouden jullie mij kunnen aanbevelen m.b.t. inscannen van documenten/opslaan/vernoemen van bestanden.
Alvast bedankt!
Ik ben nu al geruime tijd opzoek naar een overzichtelijke manier om mijn prive administratie te digitaliseren,veel dingen komen nu al per mail binnen in pdf vorm,maar heb ook nog veel op papier in mappen zitten.
Nu wil ik dit overzichtelijk en in de cloud/Nas zetten.
Zelf ben ik al bezig met een opzet, zo wil ik de bestanden yyyymmdd_product_winkel geven wanneer het gaat om garantiebewijzen, deze wil ik dan op datum van aankoop ordenen.
Nu heb ik zelf een PDF-scanner, maar lees ook dat het mogelijk is om met OCR te scannen, zouden jullie dit aanbevelen?
Digitaliseren van
Loonstrookjes
Facturen: gas/water/licht deze in aparte map
Aankoop/garantiebewijzen
Hoe doen jullie dit,en wat zouden jullie mij kunnen aanbevelen m.b.t. inscannen van documenten/opslaan/vernoemen van bestanden.
Alvast bedankt!