probleem met software

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico200

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Berichten
314
Hallo mensen,

Ik gebruik Spywareblaster om de spyware uit mijn computer te houden. Maar wanneer ik spywareblaster opstart, gaat er een installer van Style Master Demo lopen (zie foto).
http://www.geocities.com/lozen5/spywareblaster.html

Ik heb spywareblaster al een keer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Ccleaner gerund.
Met Copernic Desktop Search gezocht naar Style Master Demo. Niets gevonden want ik had deze al van mijn computer gegooid.

Wat te doen?

Bij voorbaat dank,
Nico
 
Laatst bewerkt:
Foto is er niet? Dan is ie blijk baar te groot. Of in een formaat dat niet ondersteund wordt. Probeer een kleine gif
 
Daar zie ik ook een rood kruisje....
 
Ik snap het niet. Misschien kan een andere Helpmijer eens kijken of die wel wat ziet?
 
Hier ook een rood kruisje. Als je de eigenschappen daarvan bekijkt lijkt er een forwardslash te veel te staan. Het plaatje staat hier.
 
Het kan niet aan de versie liggen. Ook al zou ik de "verkeerde" versie gedownload hebben. Er gebeurt iets dat niet hoort te gebeuren. Wat ik zal proberen is spywareblaster opnieuw te installeren en dan een opnieuw op te starten.

Nico.
 
Hallo mensen,

Probleem opgelost. Er stond nog een uninstall van Style master onder Start. Uninstall gerund en .... geen probleem meer. Blijkbaar stond deze nog steeds in mijn computer. Enfin, eind goed al goed. Bedankt voor de reacties.:thumb:
Nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan