• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem met tijdsortering

Status
Niet open voor verdere reacties.

wr426f

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2017
Berichten
7
Bekijk bijlage tijdrit2018.xlsx
hallo,
ik heb een probleem met sortering van tijd, bij het sorteren van largest to smallest krijg ik niet de juiste volgorde. Ik heb een printscreen in bijlage gestoken.
Ik zou graag bekomen dat als in kolom A een naam ingegeven wordt en in kolom B een tijd dat ik dan in kolom F de tijden gesorteerd krijg van groot naar klein en dat kolom E dan automatisch mee aangepast wordt volgens kolom F
Kan iemand mij helpen aub?
 

Bijlagen

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    52,8 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Met een query (Tab gegevens, Van tabel)
 

Bijlagen

  • Copy of tijdrit2018.xlsx
    43,2 KB · Weergaven: 27
Of met formules?
 

Bijlagen

  • tijdrit2018 (AC).xlsx
    36,2 KB · Weergaven: 31
Jan Karel,
dank voor uw snel bericht maar het is niet zoals ik het beoogd had, graag had ik de kolom A en B gehouden zoals initieel ingegeven. Na invullen van kolom A+B had ik graag in kolom F de sortering(tijd) van groot naar klein gezien en kolom E natuurlijk mee aangepast met F. Nu is de volgorde van alle kolommen veranderd. (dus ook A en B)

groeten,
Danny Desmet
 

Bijlagen

  • Copy of tijdrit2018.xlsx
    42,1 KB · Weergaven: 20
Dat was in mijn voorbeeld bestand de bedoeling alleen was ik vergeten dat ik A en B had gesorteerd. Als je de sortering ongedaan maakt en gegevens vernieuwen drukt, dan zie je dat de andere twee kolommen op tijd (oplopend) gesorteerd zijn en de eerste twee niet.
 
Het probleem is opgelost, dank voor jullie hulp!!

mvg,
Danny Desmet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan