Programma onder bepaalde voorwaarden starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mulder1998

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
Berichten
77
Hallo allemaal,

Ik wil het programma sabnzbd+ alleen laten opstarten onder de voorwaarde dat mijn externe HDD is aangesloten.
Dit wil ik omdat ik anders sabnzbd+ weer helemaal moet instellen.
Ik weet niet of dit de goede plaats is, maar ik dacht onder software, omdat het om een programma gaat.

Mijn besturingssysteem is windows 7 home premium.

Arend Mulder
 
Ik snap je vraag niet helemaal:
1) Wat doet het programma
2) Mag er externe software het beheren
3) Heb je de drivers van de HDD geinstaleerd
 
Hallo,

bedankt voor je reactie.
Je vragen hebben niet echt wat met het onderwerp te maken maar ik zal ze beantwoorden.

1. Het programma download van usenet
2. Deze vraag snap ik niet helemaal
3. Ja

Het gaat op zich niet om het programma, maar het is het punt dat hij resset als de HDD niet is aangesloten, dus ik wil dat het programma alleen opstart met HDD.

Bedankt voor je hulp!

arend mulder
 
Nee de vragen waren nodig. Met externe software bedoel ik bv dat het programma word gecontroleerd van een ander programma. Dus als ik het goed begrijp wil je downloaden maar als de HDD niet is aangesloten begint hij terug opnieuw. Ik weet niet veel van die downloader, maar zou het niet beter zijn om het programma dan mee op je HDD te zetten? zodat het ook alleen dan kan worden gebruikt en de schijf dan zowiso is aangesloten.
Mischien een raar antwoord, maar dit lijkt me het meest logisch.
 
Hoi,

Ik wil dus dit weten, want het is blijkbaar nog niet duidelijk:
Een programma, wat dan ook, onder bepaalde voorwaarden laten starten bij opstarten.
Dus bijv. met alleen internetverbinding1 of bijvoorbeeld HDD aangesloten, of aan netstroom aangesloten, dat soort dingen.
Het programma op de externe HDD instaleren, word het programma daar trager van?

Arend Mulder
 
Als dit niet IN het programma instelbaar is dan gaat het niet. Ik blijf bij mijn besluit dat op HDD installeeren de beste optie is. Het programma word mischien iets trager maar met een downloader is dit geen probleem omdat je toch op de HDD download. Je kan zelfs proberen om een autorun te maken zodat wanneer je je HDD insteekt het programma opent: (Al weet ik niet of dit op HDD werkt) http://www.google.nl/search?q=autor...7ADBS_en&redir_esc=&ei=AppGTu_vM4Kf-QbHr_2BBw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan