programma verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterbe

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
75
Hallo allemaal

Wie kan er mij vertellen hoe ik een programma kan verwijderen wat niet helemaal is geinstalleerd. Ik heb een programma geinstalleerd maar door een fout ging deze tijdens het installeren niet helemaal tot zijn eind. Nu heb ik een nieuwere verse willen installeren , maar ik krijg de melding dat eerst de oudere programma eraf moet. En hier begint voor mij het probleem, ik heb al op verschillende manieren geprobeerd het programma te verwijderen maar niets lukt Bij voorbaat dank.:eek:
 
Vista --> Start-configuratiescherm-programma's-een programma verwijderen
 
Dezelfde oude opnieuw, maar dan volledig installeren, daarna weer verwijderen.
 
Naar een herstelpunt, vlak voordat je met de installatie begon.
 
In de configuratie scherm programma's lukt het niet en opnieuw installeren is ook geen optie omdat daar nou net het probleem zit. En het herstelpunt daar ben ik bij vista nog niet uit hoe ik dit moet doen. Maar ga het uitzoeken. Toch bedankt allemaal.
 
In de configuratie scherm programma's lukt het niet en opnieuw installeren is ook geen optie omdat daar nou net het probleem zit. En het herstelpunt daar ben ik bij vista nog niet uit hoe ik dit moet doen. Maar ga het uitzoeken. Toch bedankt allemaal.
Misschien lees je mijn advies niet goed? Ik schrijf ook niet dat je die nieuwe moet installeren, maar juist die oude. Dáár zul je geen bericht krijgen dat er een "oude" in de weg zit. Het is juist een redelijk veel toegepaste en vaak ook werkende truuk bij een programma dat niet goed geïnstalleerd is of juist niet weg wil, om dezelfde (oude) versie letterlijk over de reeds geïnstalleerde oude heen te zetten en vervolgens, als die oude weer helemaal is geïnstalleerd, deze op juiste (nette) manier te verwijderen binnen Software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan