programma'tje die pc uit slaapstand krijgt om bepaalde tijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vision87

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
56
Dat was een vrij lange titel. Maar het dekt mijn hele vraag eigenlijk meteen: is er een programma'tje die mijn pc (Windows Vista) om een bepaalde tijd uit slaapstand kan halen? Ik zou dat namelijk willen proberen ipv bestaande wekkerprogramma's. Op de een of andere manier werkten die niet naar behoren. Ik zou wel wakker willen worden met mijn favoriete (internet)radiostation namelijk. Dan zet ik de stream de avond ervoor vast aan en zet ik mijn pc in slaapstand.

Alvast bedankt.
 
waarschijnlijk heb je een virus/spyware

ik had dit namelijk ook als ik de computer succesvol in de stanby kon zetten eenmaal later was ie flink bezig en het aanlampje knipperde niet meer en in stanby stand wel

je zou eerst windows update moeten raadplegen (die had namelijk de virus gevonden die o.a de computer uit de stanbystand zette. spybot ook ff installeren en laten scannen (eerst ff updaten) de scan duurt niet zo lang (ook al heb je een vol geheugen) klik hiervoor op de link http://www.google.nl/search?hl=nl&q=spybot&btnG=Zoeken&meta=

zelf ff kijken welke versie je wilt: TIP: downlaod de laatst uitgegeven versie volgens mij is dat Spybot - Search & Destroy 1.6.2.0

succes

wel ff melden hoe het gegaan is

als het niet helpt heb ik nog meer gratis proggramma's die eventueel de virus/spyware kan vinden
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk heb je een virus/spyware

ik had dit namelijk ook als ik de computer succesvol in de stanby kon zetten eenmaal later was ie flink bezig en het aanlampje knipperde niet meer en in stanby stand wel

je zou eerst windows update moeten raadplegen (die had namelijk de virus gevonden die o.a de computer uit de stanbystand zette. spybot ook ff installeren en laten scannen (eerst ff updaten) de scan duurt niet zo lang (ook al heb je een vol geheugen) klik hiervoor op de link http://www.google.nl/search?hl=nl&q=spybot&btnG=Zoeken&meta=

zelf ff kijken welke versie je wilt: TIP: downlaod de laatst uitgegeven versie volgens mij is dat Spybot - Search & Destroy 1.6.2.0

succes

wel ff melden hoe het gegaan is

als het niet helpt heb ik nog meer gratis proggramma's die eventueel de virus/spyware kan vinden
reageer je alleen op de kop, want ik denk niet dat dit de vraag is?
 
Een programma om de pc uit de slaap stand te halen zal niet lukken (voor zover ik weet) daar de pc moet draaien om een programma te laten werken.
Soms kun je wel in het BIOS een wake up time instellen, dat is echter geheel afhankelijk van het BIOS van je moederbord.
mvg leo
 
waarschijnlijk heb je een virus/spyware

ik had dit namelijk ook als ik de computer succesvol in de stanby kon zetten eenmaal later was ie flink bezig en het aanlampje knipperde niet meer en in stanby stand wel

je zou eerst windows update moeten raadplegen (die had namelijk de virus gevonden die o.a de computer uit de stanbystand zette. spybot ook ff installeren en laten scannen (eerst ff updaten) de scan duurt niet zo lang (ook al heb je een vol geheugen) klik hiervoor op de link http://www.google.nl/search?hl=nl&q=spybot&btnG=Zoeken&meta=

zelf ff kijken welke versie je wilt: TIP: downlaod de laatst uitgegeven versie volgens mij is dat Spybot - Search & Destroy 1.6.2.0

succes

wel ff melden hoe het gegaan is

als het niet helpt heb ik nog meer gratis proggramma's die eventueel de virus/spyware kan vinden

Nee ik had inderdaad geen probleem met virussen ofzo. Slaapstand van mn pc'tje werkt prima. Thanks anyway ;)
 
daar de pc moet draaien om een programma te laten werken.

Ja, daar zit wat in inderdaad...niet zo snel aan gedacht. Hm in de BIOS knutselen gaat me net iets te om gewoon voor de lol iets voor elkaar te krijgen. Maar misschien zijn er dan toch wekprogramma'tjes die wel goed werken...ik ga nog eens rondkijken. (gebruikerstips?)

Bedankt voor de reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan