Ps3 aansluiten op een Asus VS197DE 18.5 Inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Ik weet niet of dit de goede plek is voor deze post maar anders word hij wel verzet

Ik wil mijn ps3 aansluiten op mijn Monitor Asus VS197DE 18.5 Inch Wide / LED / VGA deze monitor heeft alleen vga en mijn ps3 hdmi of av(met ps2/ps3 ingang) hoe kan ik er voor zorgen dat ik beeld heb van de ps3 op de monitor met vga ik heb wel gehoord dat je met een HDMI naar DVI-D het op een monitor met dvi kan aansluiten maar bij mij gaat dat niet

Zou ik een HDMI naar DVI-D kabel kunnen gebruiken met een dvi-d naar vga adapter is dat mogelijk omdat mensen zeggen dat je soms wit beeld krijgt omdat het soms niet werkt
 
Dat is inderdaad een oplossing zou ik hem niet kunnen kopen ergens omdat ik niet van het bestellen ben en niet kan wachten
 
Lijkt er op dat je bij de Mycom een vergelijkbaar apparaat kunt krijgen: link
MyCom Tilburg
Schouwburgring 49 Tilburg
013-7676278

Bel morgen even (vandaag toevallig gesloten) om te vragen of ze 'm al hebben (of voor je kunnen bestellen). Je zou 'm dan woensdag op zijn laatst kunnen ophalen.


Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens de voorraadlijst zouden ze hem op voorraad moeten hebben bij Mycom Tilburg
 
Dat is hem wat ik wil en ik zie dat hij op vooraad is in tilburg maar me vraag is zou ik er beeld mee kunnen krijgen van me ps3 op de pc monitor zou hij werken indien het werkt zet ik snel een slotje op dit topic

Geluid doe ik via mijn boxen afspelen via de av naar jack adapter die ik heb waar ik kies voor geluid vanaf av kabel
 
Hoi,

Bij Mycom kan je hem binnen 2 weken weer terug brengen maar neem aan dat het wel functioneert anders eerst even bij Mycom vragen
 
Ik heb mycom gebeld en moest morgen even langs gaan ik ga hem wel kopen misschien

Mischien koop ik hem omdat ik me kast heb opgeruimd en nu kwam ik daar mijn hdmi naar dvi-d van apple tegen (voor een van mijn oude scherm)

Zie link welke het is http://store.apple.com/nl/product/MJVU2ZM/A/apple-hdmi-naar-dvi-adapter

Maar Zou ik nu mijn hdmi naar dvi-d van apple kunnen gebruiken met een dvi-d naar vga kabel die ik ga kopen voor mijn ps3 op beeldscherm aan te sluiten
 
Ik zou denken dat dat wel kan, bijv. met zo'n omvormer en daar weer een VGA kabel aan.
Maar dan heb je 2 apparaten als omvormer nodig (jouw Apple ding + bovengenoemde omvormer) terwijl met het apparaat waar ik het over had je maar 1 omvormer nodig hebt.

Tijs.
 
Is goed maar zal het weken in heb geen dvi naar vga kabel wel hdmi naar dvi adapter

Ik zal dus beste die hdmi naar vga kopen ik heb al een vga kabel maar zal het werken op ps3 anders vraag ik het morgen even
 
Ik heb zo'n kabel wel ergens, maar zijn dungezaaid, inderdaad.
Fijn dat je met mijn advies meegaat en dat tientje extra uitgeeft aan zo'n HDMI naar VGA adapter ipv. 2 apparaten te gaan gebruiken.

Tijs.
 
Werking weet ik nog niet ga het na vragen en beste geef ik 10tje uit en ik heb eentje gezien die zelfde is en geluid out heeft die via hdmi geluid geeft maar deze heeft het niet maar ik doe geluid via av kabel rood wit in av to jack kabel en dan geluid via boxen
 
Grappig, zie dat HDMI-VGA(.nl) hier vermeld wordt, wat een van onze kabelwinkels is. Hadden we het geweten, dan hadden we je graag geholpen. Vandaag besteld is namelijk morgen al in huis.

Met betrekking tot het aansluiten van een PS3 naar VGA scherm, dat is goed te doen. We hebben daar een heel blog artikel over geschreven die over enkele dagen op onze vernieuwde Actiekabel site te lezen zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan