pxd omzetten naar wave

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
Berichten
243
ik kwam in me kasten nog dance machine tegen dat dance ejay is geworden maar de oude sample cd,s bevatten pxd files als sample en de nieuwe gewoon wav combineren homaar.

dus zoek ik een converter maar al wat ik vond werkt niet.

daarbij zou ik graag de oude mixen die ik bewaard heb ook omzetten naar het nieuwe want de oude software werkt niet echt onder xp of werkt niet goed samen met de huidige generatie geluidskaarten. iemand een idee want google heeft me 2 prog geleverd waarvan gezegd word dat het pxd converters zijn vind het dan knap dat ze het formaat niet ondersteunen.
 
Hmm, heb je zo'n .pxd bestand dat je ergens kunt uploaden? Dan kunnen we proberen met wat verschillende audio-programma's of het wil openen/converteren. Ald dat alles niet werkt zou je kunnen overwegen om toch te proberen om Dance machine/ejay te installeren. Dan, terwijl je een pxd bestand afspeelt, met een geluidsrecorder als Audacity de output van je geluidskaart op te nemen en opslaan als .wav/.mp3
 
het afspelen van de oude bestanden gaat hortend en stotend dus over tapen is geen optie ik zal eens kijken of ik ergens wat van die dingen kan uploaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan