Rapport regel afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RIANXL

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
29
Ik heb een probleem met een access rapport.

Van de onderste zin op een pagina wordt alleen de bovenkant weergegeven.
Daarna volgt een nieuwe pagina.


Eigenschappen rapport:

- Koptekst, herhaald op elke pagina.
- Voettekst, herhaald op elke pagina.
- Detailsectie met daarin een te vergroten subrapport en te vergroten tekstvakken.


Als het subrapport zo lang is dat het tekstvak daaronder precies op de scheiding van 2 pagina's valt wordt op de 1e pagina alleen het bovenste gedeelte van de zin weergegeven. (zie bijlage)

Daarna begint de voettekst en heb ik op de volgende pagina gewoon weer de koptekst

Hoe zorg ik ervoor dat deze zin alleen op 1 pagina wordt weergegeven?


Ik heb al vanalles geprobeerd met bijeenhouden, te vergroten, te verkleinen etc. maar ik kom er niet uit.:shocked:

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
 

Bijlagen

  • Footer.JPG
    Footer.JPG
    28,8 KB · Weergaven: 22
Ik begrijp dat je een subrapport gebruikt? Ik zou de grootte daarvan vastleggen, en de eigenschap Vergroten op Nee, Verkleinen op Ja. Zo hou je een vaste bladspiegel voor de pagina, en kun je dus een vaste grootte instellen voor de voettekst.
 
Ik begrijp dat je een subrapport gebruikt? Ik zou de grootte daarvan vastleggen, en de eigenschap Vergroten op Nee, Verkleinen op Ja. Zo hou je een vaste bladspiegel voor de pagina, en kun je dus een vaste grootte instellen voor de voettekst.

Dit gaat helaas niet. Het subrapport zijn artikelen van een offerte., Dit kunnen er 1 of 100 zijn.

Het betreft dus een te vergroten subrapport met daaronder een aantal vaste velden. Dze worden dus door het subrapport precies op de scheiding van de pagina's geduwt.

Ik had verwacht dat access wel zou regelen dat het veld volledig op de 1e of 2e pagina komt.
 
Ik neem aan dat alle vaste gegevens in de voettekst staan, en niet in de detailsectie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan