Rar paswoord unlocker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramvr

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Berichten
216
Beste

Ik heb een rar bestandje van enkele jaren gelden waarvan ik het paswoord niet meer ken. Ik heb nu rar password unlocker trail gedownload en geïnstalleerd. Het werkt perfect alleen is het wat traag. Omdat ik in mijn paswoorden altijd tekens hoofd letters kleine letters en cijfers gebruik zijn er heel wat combinaties mogelijk. Mijn processor gaat wel naar 100% als hij naar paswoorden aan het zoeken is. Ik heb een i7 3612QM processor van Intel. Zijn er andere programmetjes die het zoeken sneller doet gaan. Want in dit geval ben ik wel een paar weken bezig.

Ps: Ik had ook al password recovery bundle geprobeerd maar deze wil niet starten met zoeken. Ik krijg geen foutmelding of zo maar hij doet het gewoon niet :(

Bram
 
Waarom een eigen Rar bestand met password beveiligen?
Maar goed :)...
Nee sneller zal niet gaan (zal d.m.v. processor alle mogelijke combinaties moeten proberen.)
Sterker nog, afhankelijk van grote van password kan het wel even duren, en met de trial versie is het maar de vraag of deze je password vindt.

Demo Limitations
1. The trial version can only recover the first three characters of the password.
2. The trial version can only check 10000 combinations in the dictionary as possible password.

Dus tenzij je password uit niet meer dan 3 karakters bestaat heeft het weinig zin met deze versie..
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon zelf even gaan nadenken over wat voor wachtwoord je destijds zou hebben gebruikt :) Zo'n passwordkraker is redelijk zinloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan