Records worden niet getoond bij handmatige invoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert123321

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Berichten
46
Hallo,

Ik ben een database voor orderbeheer aan het maken en loop tegen een probleem aan:

Wanneer ik uit een tabel met standaardartikelen er één wil bestellen dan klik ik op de knop <bestellen>, vervolgens wordt dit record (artikel) in een tabel (uitstaande orders) geplaatst en kan ik in het "uitstaande orders" formulier het artikel terug vinden. Dit werkt prima, maar wanneer ik een artikel wil bestellen die niet in de tabel met standaardartikelen voorkomt dan moet ik de artikelgegevens handmatig invullen. Als ik dan op bestellen klik wordt deze ook toegevoegd aan de tabel (uitstaande orders) en kan ik er voor kiezen het artikel toe te voegen aan de tabel met standaardartikelen , maar het artikel is dan vervolgens niet zichtbaar op het formulier met uitstaande orders. Ondanks dat deze wel wordt toegevoegd aan de achterliggende tabel. Hier snap ik helemaal niets van.
Het artikel is zichtbaar op het formulier waar de standaardartikelen worden getoond, dat dan weer wel.

Beide formulieren tonen de gegevens aan de hand van een query. Als ik in het database venster de query open staat het artikel wel in de gegenereerde lijst. Heel apart.
 
:eek: Beetje te lang achter access gezeten denk ik. Dan zie je het soms niet meer.

Ik had de query naam veranderd, maar dan moet je dat natuurlijk ook overal in de code aanpassen.... dom dom...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan