Recovery software voor alles gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd dat bij die andere schijf ook 240 heads staat en werkt.

Ook zou je op zoek kunnen gaan naar een werkende Acronis Disk Director Suite, die een goede partitierepairtool erin heeft zitten.
 
Bedankt voor jullie reactie's.

@ Wandere A.U.B. een printscreen.

@ Lange Pier,
Acronis Disk Director Suite, dat kan ik ook proberen.
 

Bijlagen

  • 27-10-2007.JPG
    27-10-2007.JPG
    48,9 KB · Weergaven: 31
Zo te zien heeft de wijziging in PTEDIT32 al gewerkt,dus nu maar even zien wat je met Acronis Disk Director Suite kunt bereiken.

Anders kun je ook nog de Analyse mogelijkheid in Testdisk proberen.

Dus i.p.v. de Advanced,de Analyse volgen.Blijf enteren totdat je onderin het scherm "Write" ziet verschijnen.
Selecteer Write,enter en volg de aanwijzingen,sluit af met Quit en herstart de PC.

Greetz
 
@ Wanderer

Ik heb het laatste uitgevoerd en helaas geen resultaat.
Ikweet het echt niet meer.
:evil::evil::evil:
 
Het maken van een image van de schijf is ook nog een mogelijkheid,bijvoorkeur met het programma Ghost versie 8.

Daarna met de Ghost explorer kijken of je er belangrijke data uit kunt halen.

Kun je over Ghost beschikken?

Greetz
 
Soms heb je schijven met 125 of 240 heads, komt niet veel voor, maar toch, als je er meer over wilt weten dan kun je er hier veel over vinden, alhoewel het wat meer voor @Wanderer is.

Lees nog net dat de schijf dan niet in LBA mode werkt via de bios, dan kan het aantal heads op 240 uitkomen door het OS.

Overigens nog Acronis Disk Director Suite kunnen bemachtigen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met een recoveryprogramma ''databack'' bijna alle data terug (denk zelf 99%-100%) :thumb:, alleen heeft ie wel veel nieuwe mappen aangemaakt, daar zit rotzooi in en weet niet wat het is.
Maar nu is het veel zoekwerk etc., en wil toch mijn oude schijf terug met de orginele bestanden, want ik weet niet of ik wat kwijt ben en ja wat ik kwijt ben.

@ Lange Pier
Ik heb de ''Acronis Disk Director Suite'' kunnen bemachtigen, maar ben niet verder gekomen.

@ Wanderer
Programma ''Ghost versie 8'' kan ik niet aankomen, als je link en uitleg hebt graag.


In ieder geval bedankt dat jullie mij helpen, nog tips?
 
Laatst bewerkt:
Tja, met R-Studio for NTFS had je een beter resultaat gekregen, maar het heeft ook te maken met de eerder gemaakte verandering, denkelijk.

Met ptedit32 die heads weer op 240 zetten, dan bij type die op 00 zetten, dan met Aconis Disk Director bij Wizard Recover Partitions gebruiken op die schijf.
 
@ Lange Pier

Heb jij de programma Aconis Disk Director voor mij?
Ik heb eerder de programma bij mijn vriend geprobeerd, dus mijn schijf op zijn PC.
Nu zie ik deze vriend niet eerder dan volgende week, en heb het programma niet op een cd'tje gezet :evil:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan