Beste mede forumgenoten,
Voor een goede kennis ben ik bezig om een factureerbestand in Excel te maken, compleet met een artikelbestand.
Aangezien hij in planten handelt, en werkt met BTW hoog/laag en af en toe zelfs geen BTW, leek het mij handig als hij middels een keuze menu in kon stellen welke BTW vorm hij moet kiezen (zie het gemaakte bestand wat ik tot nu toe heb). Alleen ik weet niet hoe dat moet.
Daarnaast: ik heb zelf ook zo'n artikel bestand in mijn eigen factuur programma zitten, en bij mij, als ik het artikel nr. invoer, zoekt excel gelijk het juiste artikel erbij. Maar hier vertikt hij het helaas
Wat doe ik fout?
Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken.
Voor een goede kennis ben ik bezig om een factureerbestand in Excel te maken, compleet met een artikelbestand.
Aangezien hij in planten handelt, en werkt met BTW hoog/laag en af en toe zelfs geen BTW, leek het mij handig als hij middels een keuze menu in kon stellen welke BTW vorm hij moet kiezen (zie het gemaakte bestand wat ik tot nu toe heb). Alleen ik weet niet hoe dat moet.
Daarnaast: ik heb zelf ook zo'n artikel bestand in mijn eigen factuur programma zitten, en bij mij, als ik het artikel nr. invoer, zoekt excel gelijk het juiste artikel erbij. Maar hier vertikt hij het helaas
Wat doe ik fout?
Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken.