• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij verbergen en invoegen en waarden over nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonissteiner

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
337
Een goede ziel die mij misschien wil helpen?

1. op het werkblad "participants" zou ik graag na het invoegen van een rij mbh de knop "Add New Company" of "Add New Name" deze template rijen 24 t/m 28 verborgen zien. het lukt mij wel maar het object wordt niet mee verborgen

2. de link naar een cel van het opbject moet ook gelinkt zijn aan zijn eigen rij (dus ook de nieuw ingevoegde rij). bij het gewoon kopieren blijft de link naar de template rij staan (rij 25 of 26 dus)

3. en dan als er een vakje aangevinkt wordt (waarde "True" krijgt) zou op het werkblad "Report" de aangevinkte waarden moeten ingevoegd worden onder "9500 LIST OF NAMES" met gebruik van de template van rij 2. de eerste rij zal niet altijd rij 65 zijn omdat nog rijen zullen ingevoegd worden tussenin

punt 1 in mijn vraag zou ik wel kunnen oplossen door mijn template op een ander blad te zetten. maar ik zit dan nog steeds met het probleem hoe ik elke nieuw ingevoegde checkbox, selectievakje kan koppelen aan de desbetreffende cel in kolom C.
en dan natuurlijk ook nog mijn vraag in punt 3. gedeeltelijk lukt dit me wel maar ik zit vast van het moment er ergens tussenin (dus tussen voor rij 65) rijen ingevoegd worden

kan iemand me verder helpen?

alvast bedankt
 

Bijlagen

  • Helpmij_v1-00.xls
    69 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan