raijmakersmarc
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2010
- Berichten
- 41
Beste forumleden,
Ik ben bezig met het opzetten van een bestand waarin ik van meerdere vastgoedobjecten het verbruik van elektra, gas en water bij kan houden.
Er zijn drie tabs zijnde elektra, gas en water waarin ieder pand staat vermeld. Per maand wordt daarin het voorschot ingevuld. In kolom A staat elk pand genoemd welke een hyperlink is naar de tab van het desbetreffende pand. In die tab staat verdere informatie over het pand. Deze wil ik uit kunnen printen zodat ik per jaar een overzicht heb van de gemaakte kosten voor nutsvoorzieningen (gas/water/licht).
Nu kom ik bij het probleem.
In de pandspecifieke tab heb ik in kolom A/B informatie staan gas, water en licht en in rij 1-11 staat informatie over het pand (adres, meters, EAN-codes etc.). De informatie heb ik exact even breed gemaakt als 1 jaar zodat we bij het printen een heel jaar op een pagina krijgen met daarboven alle benodigde info.
Nu wil ik de pandspecifieke informatie op iedere pagina bovenaan hebben en de gas,water en licht info aan de linkerzijde. Alleen het jaar moet variëren per pagina. Dit heb ik proberen te doen met de functie titels afdrukken en dan 'Kolommen links op elke pagina' selecteren, kolom A/B selecteren en klaar. Dan 'Rijen bovenaan op elke pagina', de rijden 1-11 selecteren en klaar. Althans dat dacht ik. Kolom A/B worden wel op iedere pagina goed afgedrukt alleen de rijen 1-11 alleen op de eerste pagina (logisch).
Nu de vraag:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het blauwe gebied ($A$1:$N$11) op iedere pagina komt te staan?
Zie bijlage voor het bestand.
Bekijk bijlage Nutsvoorzieningen Helpmij bestand.xlsx
Ik ben bezig met het opzetten van een bestand waarin ik van meerdere vastgoedobjecten het verbruik van elektra, gas en water bij kan houden.
Er zijn drie tabs zijnde elektra, gas en water waarin ieder pand staat vermeld. Per maand wordt daarin het voorschot ingevuld. In kolom A staat elk pand genoemd welke een hyperlink is naar de tab van het desbetreffende pand. In die tab staat verdere informatie over het pand. Deze wil ik uit kunnen printen zodat ik per jaar een overzicht heb van de gemaakte kosten voor nutsvoorzieningen (gas/water/licht).
Nu kom ik bij het probleem.
In de pandspecifieke tab heb ik in kolom A/B informatie staan gas, water en licht en in rij 1-11 staat informatie over het pand (adres, meters, EAN-codes etc.). De informatie heb ik exact even breed gemaakt als 1 jaar zodat we bij het printen een heel jaar op een pagina krijgen met daarboven alle benodigde info.
Nu wil ik de pandspecifieke informatie op iedere pagina bovenaan hebben en de gas,water en licht info aan de linkerzijde. Alleen het jaar moet variëren per pagina. Dit heb ik proberen te doen met de functie titels afdrukken en dan 'Kolommen links op elke pagina' selecteren, kolom A/B selecteren en klaar. Dan 'Rijen bovenaan op elke pagina', de rijden 1-11 selecteren en klaar. Althans dat dacht ik. Kolom A/B worden wel op iedere pagina goed afgedrukt alleen de rijen 1-11 alleen op de eerste pagina (logisch).
Nu de vraag:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het blauwe gebied ($A$1:$N$11) op iedere pagina komt te staan?
Zie bijlage voor het bestand.
Bekijk bijlage Nutsvoorzieningen Helpmij bestand.xlsx