• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen zichtbaar maken dmv plusje of minnetje naast de rijnummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

atriepels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2014
Berichten
1
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een omzetberekening voor een zalencomplex wat ik ga uitbuiten. Voor de bank moet ik dit uitwerken in twee situaties, een pessimistische en een optimistische. Dit heb ik dan ook uitgewerkt voor het eerste jaar (de getallen kloppen en sommige doorreken formules nog niet helemaal). Nu heb ik een tijdje geleden gezien dat mensen dit heel mooi verborgen, waardoor men op een plusje konden klikken, links naast de cijfers, en dat dan de gegevens zichtbaar werden en bij een minnetje verdween alles weer. Ik heb een beetje zitten zoeken op het forum naar macro's die dit mogelijk maken alleen ik kwam er niet echt wijs uit. Op dit moment heb ik ook heel weinig ervaring met macro's, verder is mijn Excel kennis overigens wel okay. Zou iemand mij kunnen helpen en tevens willen laten weten hoe dit werkt? Het maakt het namelijk erg professioneel.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Het betreft dit bestand: Bekijk bijlage Omzetberekening Zaalhuur.xlsx
 
zalencomplex wat ik ga uitbuiten

Daar zou ik toch het fijne van willen weten. :)

BTW je moet eens zoeken op 'Groeperen'
 
Ik denk dat je ze idd beter kunt uitbaten i.p.v. uitbuiten, hahaha

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan