• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rolmenu's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
beste,

ik heb een bestand in excel die op een server van het bedrijf staat en waarvan alle cellen voorzien zijn van een uitrolmenu met vooringestelde gegevens die kunnen gekozen worden, gisteren echter bij het openen van het bestand kreeg ik de melding dat er niet genoeg geheugen was en dat ik gegevens ging verliezen, bij het verder openen bleek inderdaad dat op bepaalde tabbladen (niet allemaal) de uitrolmenu's verdwenen zijn, bij een poging om deze opnieuw in te stellen bleek elke poging negatief, ik kan dus onmogelijk de rolmenu's terug instellen.

weet iemand raad of de oorzaak aub!

Vriendelijke groeten,
Danny
 
Bedoel je gegevensvalidatie? In ieder geval klinkt het alsof je bestand beschadigd geraakt is. Probeer eens om alle tabbladen te kopieren naar een "vers" bestand.
 
Hallo jkpieterse,

ik heb gedaan wat je mij gezegd hebt en het is gelukt :d het enige wat ik nog kwijt ben zijn alle opmerkingen die op de achtergrond van de cellen stonden, maar ja...daar zal wel niets aan te doen zijn zeker?

Hartelijk bedankt voor de tip,
Groeten,
Danny
 
Je kunt het originele bestand kopieren en dan plakken speciaal commentaar doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan