Router lijkt overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pammetje65

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2013
Berichten
30
Ik heb een router van Sitecom, drie weken geleden gekocht, nieuw. Staat in de meterkast en is met een kabel verbonden met de Cisco-modem.

Ik heb erg veel last van verbindingsproblemen en hang geregeld aan de telefoon met Ziggo. Nu is het mij al twee keer gebeurd dat mij gevraagd werd om in de meterkast (waar de modem hangt en de kabels) ofwel de modem aan-/uit te zetten, ofwel de grote stekker van de TV er even uit te halen. Affijn, storing leek opgelost maar toen begon de volgende storing: mijn TV gaf geen geluid meer.

Om een hééééél lang verhaal kort te maken bleek dat de digitale decoder (Humax) bij het aan- uitzetten (zie hierboven) een tik kreeg en dat ie dus steeds gereset moest worden. ??!!

Begin van de avond weer verbindingsproblemen, Ziggo weer gebeld en toen bleek dat mijn nieuwe Sitecom router overleden leek te zijn. Hij moet nagekeken worden in de winkel, aldus Ziggo. En inderdaad branden er nauwelijks lampjes meer.

Nou, wát, wát kan HIER nou weer de oorzaak van zijn? Het ding zit met een stekker in het stopcontact en het een dikke draad aan de modem vast. HOE KAN DIT.
 
is niet gewoon de adapter overleden ? 2x bij iemand anders meegemaakt
 
Hoi djangoleone, je bedoelt de netwerkadapter? Ik heb een hagelnieuwe van TP-Link...
Nee, de router geeft geen blinkende lichtjes meer, vandaag teruggebracht naar de winkel. Ze gaan 'm nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan