safari kan identiteit van de website niet controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramvdongen

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Berichten
7
Ik heb last van het volgende hardnekkig probleem met de indemniteit van websites. Krijg te pas en te on pas de melding van safari dat van de website safari de identiteit niet kan controleren. vervolgens keuze toon certificaat annuleer ga door. Probleem blijft iedere keer terug komen en word er nu een beetje gestoord van. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
 
Heb je lopen knoeien met Proxy instellingen? Heb je een virusscanner draaien in Mac OS X? Je gebruikt niet Little Snitch?

Als bovenstaande niet aan de orde is kun je het volgende proberen. Ga naar Sleutelhangertoegang in je hulpprogramma's map bij programma's.

Als Sleutelhangertoegang is geopend ga in de Finder-bar naar Sleutelhangertoegang, 'Sleutelhangertoegang-EHBO' en voer die uit. Doe eerst een controle en als er fouten zijn gevonden herstel deze.
 
Bedankt voor je reactie. Na de hele avond te hebben gezocht ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn klok instelling niet goed stonden. Dit heeft alle problemen op mijn mac veroorzaakt. Flasch player werkte niet meer, geen verbinding mogelijk met app store, en deze certificaat problemen. na de klok weer correct te hebben gezet werk alles weer.

Thanks voor het meedenken.

gr Bram
 
Ja, dan krijg je ook gegarandeerd problemen met je certificaten controle. Goed gevonden. Maar, wel vreemd dat je klok instellingen niet goed stonden. Daar heb je namelijk niet veel omkijken naar. Stond "Stel datum en tijd automatisch in:" niet aangevinkt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan