Beste,
Ik heb een Excel met verschillende sheets (huurders en bouwlagen (verdiepingen)).
Nu moet ik steeds handmatig (met formules) een overzicht maken per verdieping. Vervolgens moet ik per huurder gaan zoeken, die op die verdieping een ruimte heeft. Deze moet ik dan overnemen in sheet "Totaaloverzicht". Zie bijlage.
Hoe krijg ik dit met VBA voor elkaar? Het 1 en ander staat geschreven in de Excel blad.
Bekijk bijlage Test1.xlsx
Hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Roy.
Ik heb een Excel met verschillende sheets (huurders en bouwlagen (verdiepingen)).
Nu moet ik steeds handmatig (met formules) een overzicht maken per verdieping. Vervolgens moet ik per huurder gaan zoeken, die op die verdieping een ruimte heeft. Deze moet ik dan overnemen in sheet "Totaaloverzicht". Zie bijlage.
Hoe krijg ik dit met VBA voor elkaar? Het 1 en ander staat geschreven in de Excel blad.
Bekijk bijlage Test1.xlsx
Hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Roy.