Dag experts,
Ik werk met office 2011 voor de Mac. Alle programma-updates zijn ge-installeerd, voor zowel de Mac als Office.
Ik heb een Excel-bestand met gegevens, enz. die ik gebruik om in Word nota's te maken
Ik loop tegen het probleem aan dat ik het Excel-bestand waarin een macro (xlsm-bestand) zit niet kan samenvoegen in Word. Word geeft aan dat het Excel-bestand niet geopend kan worden als ik ga samenvoegen.
Zonder macro (xlsx-bestand) is het geen probleem om het Excel-bestand samen te voegen in Word.
Is dit probleem op de een of andere manier op te lossen?
Dank,
Kees
Ik werk met office 2011 voor de Mac. Alle programma-updates zijn ge-installeerd, voor zowel de Mac als Office.
Ik heb een Excel-bestand met gegevens, enz. die ik gebruik om in Word nota's te maken
Ik loop tegen het probleem aan dat ik het Excel-bestand waarin een macro (xlsm-bestand) zit niet kan samenvoegen in Word. Word geeft aan dat het Excel-bestand niet geopend kan worden als ik ga samenvoegen.
Zonder macro (xlsx-bestand) is het geen probleem om het Excel-bestand samen te voegen in Word.
Is dit probleem op de een of andere manier op te lossen?
Dank,
Kees