Samenvoegen Word en Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerald Baalhuis

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
369
Ik heb een primair samenvoegbestand in Word.
Het secundaire bestand was een enkel Excel werkblad.
De gegevens in dit werkblad kwamen uit een veel groter werkblad met meerdere tabbladen.
Nu probeer ik het primaire word bestand te koppelen aan het juiste tabblad van Excel, maar telkens als ik dat in Word opgeef (naam: contributies), dan selecteert Word alleen het eerste tabblad (boeknummers).
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het juiste tabblad gekoppeld wordt? Ik kan nu nl. bij 'samenvoegveld invoegen' alleen kiesen uit de 2 kolommen van het tabblad 'boeknummers' en niet uit de naw gegevens uit het tabblad contributies.

Gerald
 
Gerald,

Is het niet handiger één Excel-blad te maken met alle benodigde gegevens gekoppeld geplakt, zodat je dat bestand kunt gebruiken voor de samenvoeging?

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan