• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

scanfunctie in een exceldocument toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickehv

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
9
een goede dag,

Ik ben voor een hotel waar ik werkt een excel besstand aan het maken voor het inboeken van de gasten. Nou maken we van de paspoorten een copie maar graag zou ik deze ook in het bestand hebben. zou iemand mij kunnen helpen hoe ik een scan functie kan maken zodat ik rechtstreeks uit het bestand een scan kan maken..

MvG Dick
 
Als de scanner WIA compliant is kan dat waarschijnlijk via de plug-in. Hoewel een kopietje van een paspoort maken makkelijk is, is het legaal wel op het randje. Ik ga dan ook verder geen assistentie verlenen aan dit verzoek.
 
Als de scanner WIA compliant is kan dat waarschijnlijk via de plug-in. Hoewel een kopietje van een paspoort maken makkelijk is, is het legaal wel op het randje. Ik ga dan ook verder geen assistentie verlenen aan dit verzoek.

dit is niet op het randje dat zijn wij verplicht om te doen...... en het is een netwerkprinter de HP photo B110 ik weet dat het moet kunnen maar krijg het niet voor elkaar

Gr Dick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan