• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie met knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord2011

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
350
Mijn bedoeling is , als het knop uit is (rood) kan niet met het schuifbalk verder werken.
En bij aan (groen) begin altijd bij 1.

Ik denk naar een code om het selectiebalk actie en inactief kunnen maken en kunnen resetten om bij 1 te beginnen.

Zie bijlage

Mv/Gr
 

Bijlagen

  • Sel.knop 1.xls
    37 KB · Weergaven: 29
Wanneer moet de werkbalk actief of inactief (aan/uit) worden. Als dat niet bekend is, dan kun je ook geen code schrijven.

Groeten,

M.
 
Als het knop actief is dient het schuifbalk ook actief is, bij knop inactief dient het schuifbalk ook inactief is.

Mv/Gr
 
't Is ondat we zoveel respons krijgen op vorige antwoorden posten we ook deze bijdrage om tot een oplossing te komen
 

Bijlagen

  • Sel.knop1(1)(1).xls
    43 KB · Weergaven: 42
Mooi, ik probeer het nu in een nieuwe excel en ik krijg het nummer 1 t/m 5 in M17 niet werkend?

Hoe heb je ze ingestel

kan je een uitleg geven.

Mv/gr
 
Mooi, ik probeer het nu in een nieuwe excel en ik krijg het nummer 1 t/m 5 in M17 niet werkend?

Hoe heb je ze ingestel

kan je een uitleg geven.

Mv/gr

Je kan deze opmaken bij de eigenschappen van de scrollbar > ontwerpmodus > rechter muisklik op de scrollbar > eigenschappen en daar zie jpg
 

Bijlagen

  • Noord25.jpg
    Noord25.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan