Serienummer ook op cd ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creon99

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
183
Hallo Mensen,

Ik heb een andere pc en wil pinnacle pctv installeren. ik heb alles netjes bij elkar, maar het serienummer staat niet op het hoesje van de cd. Ik heb de origineele cd handleiding, afstandsbediening etc, maar waar vind ik nu dat serienummer?

vriendelijke groet Grietje
 
Meestal op de cd zelf, pak wel je leesbril, het zijn vaak priegel nummers.:)
 
bril bij de hand

Hallo Pier,
Waar op de cd? in welk bestand?
Ik heb net de programfiles van de oude harde schijf bekeken, daar kan ik het ook niet in vinden.
Waar staat dat nummer ???

Groetjes Grietje:)
 
Ik denk dat Lange Pier op de cd zelf bedoeld, dus niet dat het in de inhoud van de cd staat.
 
cd

Het is de origineele cd pinnacle pctv/pro 41004121 V 5.9 en dan alle talen erop, verder geen nummer :-((
 
Idd, @crash.
Staat net boven het logo, onder het spindelgat, goed kijken.:)
 
met bril

met bril en licht het volgende nummer gevonden A400813-01 en de tekst Manufactured by optimalmedia produktions.
Als ik wil installeren laat het scherm 5 hokjes zien met - streppjes- ertussen, het moet dur=s een lamg nummer zijn en niet dat nummer wat ik gevonden heb :confused:
Ik ben toch niet gek !!!!!!!:confused:
 
Ik heb toch diverse Pinnacle producten geïnstalleerd, en altijd het nummer gewoon voor/bovenop de cd gevonden, dat nummer wat je nu weergeeft, staat op de laserleesbare kant, als een spiegelend onderdeel in de kantlijn.

Zoek eens op internet, die nummers vind je overal, alleen om de activeringscode voor de mpeg2 te verkrijgen/enablen, heb je wel je eigen serial nodig.
 
nee we hebben alles al nagekeken, snap er helemaal niets van. De computerwinkel waar we deze pc hebben gekocht 3 jaar geleden, bestaat niet meer, dus kan ik het daar ook niet gaan vragen :(
 
Indien je bent aangemeld bij Pinnacle, kun je met je Customer Care ID , je serienummer opvragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan