Simple sticky notes alternatief gezocht.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Dag, hier één of ander willekeurig persoon misschien die een idee heeft of voor dit programma een alternatief bestaat waar je wel een back up van de notities kan maken op een andere schijf of partitie, niet alleen via ergens buiten de deur (netwerk of cloud of hoe maar precies)!? Zelf vond ik meerdere, maar lang zoeken om achter te komen of die functie er dan bij zit, miscchien weet iemand het hier toevallig. Plus kan me nu toch even niet inhouden, al zal niemand er een oog minder om dicht doen, wat ruchtbaarheid te geven aan weer zo'n microsoft overal een vinger in de pap streek (of wat de reden maar mag zijn) waarom niet gewoon een optie erbij dat je voor jezelf een back up kan maken (wat je een goed idee ineens leek, nadat je tig notities ondertussen ineens verder was, en die nu onverhoeds helaas nog weer later ook idd kwijt bent, omdat maar niet optie kon vinden voor een eigen back up). Hoe ook, of iemand hier dus een alternatief weet die het wel kan misschien, zelf wel al gewoon textdocument nu maar in gebruik, voordat iemand dat als optie aangeeft, maar dat toch stuk minder handig, al zou het een acceptabele optie zijn, wie weet weet iemand hier iets beters, waarom dan niet, nou!? Bedankt als u geduldig hebt gelezen tot zover.
 
Laatst bewerkt:
Backup Sticky Notes:
 
Oh, toch manieren daarvoor, hmmm. Bedankt. Raar dat ik zelf niks over vond, alleen maar cloud synchroniseren verhaal. Cursusje "googleboo" nog maar eens volgen misschien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan