Sitecom Gamingrouter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2013
Berichten
2
Hallo mensen,
ik heb vandaag een SitecomGaming Router 2 aangeschaft. de reden waarvoor ik dit heb gedaan is voor een snellere download snelheid / ping. ik controleer dit altijd via
www.speedtest.net alleen is er geen enkel verschil... ik heb nu nog precies dezelfde download snelheid / ping. ik gebruik een internet adapter: Sitecom Minihomeplug LN-520.
deze zou een snelheid moeten hebben van 500 Mbps. ik heb een internet abonnement bij KPN met 40 Mbps. Kan iemand mij helpen?

Mvg. Thijs :(
 
Hallo,

Een andere router veranderd niks aan je snelheid. Je zegt dat je een 40Mbps abonnement hebt bij KPN, dus dan is dit ook de maximale snelheid die je met de andere router kunt behalen.
Als je dus een hogere snelheid wilt behalen, zul je een abonnement moeten nemen die sneller is.

Woellie123
 
Beste woellie,
bedankt voor de reactie

maar mijn uitslagen van de test zijn een beetje teleurstellend,als ik met 40mbs zou kunnen downloaden. dit zijn mijn resultaten van speedtest.net: ping: 29MS Downloadsnelheid: 11.74 Mbps Uploadsnelheid: 0.80 Mbps
 
Hallo,

Probeer je de test over Wi-Fi? Want dan is het meestal slomer, probeer het eens aan 'n draad, en kijk dan wat de uitslagen zijn.
Aangezien je waarschijnlijk een ADSL verbinding hebt, is het zo, hoe verder van de centrale, hoe lager de snelheid. Zo kon ik eerder maar max 8Mbit down, 1Mbit up halen, maar nu er glasvezel is is dat probleem er ook niet meer ;)
Anders moet je even een telefoontje plegen met KPN.

Woellie123
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan