• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Slicer item weergeven in een cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

HeidiAleman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
15
Is het mogeilijk om een sliceritem weer te geven in een cel om als titel te gebruiken boven het tabblad?
 
Als je de bewuste slicer ook aan het filterveld van de draaitabel toevoegt, dan kan je naar de cel bovenin verwijzen toch?
 
Slicer en draaitabel staan in verschillende tabbladen. En ik wil de naam van de slicer in weer een ander tabblad.
 
in paarse cel moet de naam van de locatie uit de slicer komen (en alle slicers moeten dezelfde locaties weergeven: andere vraag op deze site ;-))
 

Bijlagen

  • Map2.xlsx
    48,3 KB · Weergaven: 15
dus dezelfde vraag nog een keer stellen. Ga dan door op je vorige vraag zou ik zeggen. Daar zijn tenslotte al wat mogelijkheden aangereikt.
 
Nee hoor dit is andere vraag. Ik wil de gekozen locatie uit de slicer die van toepassing is op de draaitabel in de paarse cel hebben. Dat is een hele andere vraag.
 
zo?
 

Bijlagen

  • Map2 (3).xlsx
    48,4 KB · Weergaven: 36
Volgende keer je vraag een keer stellen / plaatsen is genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan