• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Snel zoeken naar tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvgend

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
34
Ik heb een Excelsheet met wel iets van 70 tabbladen. Hoe kan ik snel naar een tabblad navigeren? (Met de pijltjes onderin vind ik niet snel genoeg)
 
Ik heb een Excelsheet met wel iets van 70 tabbladen. Hoe kan ik snel naar een tabblad navigeren? (Met de pijltjes onderin vind ik niet snel genoeg)

Je zou kunnen denken aan een combobox of listbox met de namen van alle tabbladen waaruit je dan een keuze kan maken.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Hmmm... zou niet weten hoe dat moet. Zat eerder te denken aan een of andere toetscombinatie. Dat je bv de 1e letter intikt als je naar een tabblad met een bepaalde naam wilt.
 
jvgend, Hier heeft MS al een schitterende functionaltieit voor bedacht. Klik met je rechter muisknop op de tab-navigatie-toetsen. Er wordt dan een venster geopend met alle aanwezige tabnamen. Daar kan je dus heel snel uit kiezen...

Groet, Leo
 
Met een userform bekijk bestandje en druk dan op Ctrl t ( tegelijkertijd )
 

Bijlagen

  • datetab(daniel).zip
    19,3 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan