software instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

collinsx

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
45
Hallo als ik de Metaserver RT wil in staleeren die ik per mail heeft gekregen en ook de sleutel hiervan per mail (afzonderlijk) gekregen heeft krijg ik bij actieveering

kan de key niet importeren het opgegevenn bestand is geen registerscript
U kunt alleen binaire registerbestanden inporteren van uit de register -editor.

Ik kan hier niets mee mogelijk dat iemand mij op weg kan zetten ???

afz Collinsx
 
Welkom bij Helpmij.nl

Wat doe je om te activeren? met andere woorden... wat zijn de handelingen die je doorloopt? en wat zijn de laatste 3 letters van dat activerings bestand? ( zoals Bertus ook al vroeg :))
 
bestands naam

het programma http://www.traderssoft.com/ts/msrt/ is exe bestand

en de sleutel om het te actieveren een key bestand

Ik kan ook de help desk raad plegen maar dat is in engels en de help d werk niet zo goed !!!!



You will receive the msrt.key activation key file by e-mail on the e-mail address you specified when you created the request file. Save msrt.key file into a folder on a hard disk and remember the folder.
Start up MetaServer RT then the Registration window appears
Press on the Install received key button .
Browse to the folder where you saved the key, select the received msrt.key file in the "Open file" dialog and press on the OK button.
The data feed initialization status becomes "Data feed opened" if key file is accepted.

afz Collins x
 
sla het msrt.key bestand op in een op een hardeschijf en onthoudt de map.
Start MetaServer RT daarna verschijnt het Registration venster
Klik op de knop : 'install received key' .
Ga naar de map waar je de msrt.key hebt opgeslagen, selecteer het ontvangen msrt.key bestand in de "Open file" dialog en klik op de OK knop.
De data feed initialization status wordt "Data feed opened" als de key file geaccepteerd is.

Is de vrije vertaling daarvan. Welk deel lukt er niet ?
 
metaserver

hallo mijn dank weer voor uw reactie het is een lastig probleem en het is geen gebruiksvriendelijk program je kan er wel wereld wijd koersen mee binnenkrijgen de instellingen vallen ook niet mee ik ben hier al enige tijd mee doende het laatste deel wil niet hij instaliseer het niet .( ik had al een nieuwe key gevraagt en gekregen ) de eerste keer starte hij direct op !!!

volgende week zal ik de harde schijven van de computer wisselen en een nieuwe instalatie xp maken en dan nog een keer proberen ( mogelijk is de xp instalatie geraakt )

afz Gr Collinsx
 
Houdt ons op de hoogte... en succes :)
 
metaserver

Ik ben er nog mee doende ik heb xp terug er op ik hoop dat de xp het zo blijf doen als het nu ga . meestal loop er iets vol of blokeer er een program dus aan een snelle computer heb je dan ook niets. als ik vooruit gang heb laat ik het weten

gr gollinsx
 
meta server

Ik heb de instalatie gedowload metaserver ik heb gebruikers naam en paswoord gekontroleerd instalatie geinstaleerd in het program komt een scherm bij eerste opstart de sleutel heb ik eringesleept en ib broker op gestart en ingesteld en hij geef toch weer dat het niet geinstaliseerd is ik heb een mail naar de help gestuurd ik wacht weer af

gr Collinsx
 
metaserver

hallo dus ik heb een mail gestuurd , hun zeggen doe een verzoek voor een nieuwe sleutel
heb ik gekregen , ik heb metaserver geopend dan krijg je een inlog scherm de sleutel die ik per mail heb gehad op geslagen en gesleept naar het inlog scherm en nu geef hij de data van ib brokers weer aan . ( hoe het werk snap ik nog niet maar het werk ) en waarom de ander sleuels niet werken windows werk weer goed .

mij dank vor de aan dacht ( probleem opgelost )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan