software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

antoon32

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
103
Ik wil het programma Drive cleaner verwijderen,nu komt de mededeling bij opstarten van mijn pc ,,product has broken,please reinstall,,
Wanneer ik naar software in het configuratiescherm ga krijg ik het niet verwijderd,er komt de mededeling,,bestand bestaat niet,kan het programma niet verwijderen,,
Reininstall.kan ook niet.
Hoe krijg ik het verwijderd?
Met vriendelijke groet
 
Hoi,

Kijken in welke map onder 'Prgram files' het programma geïnstalleerd was/is
Nadat je in veilige modus bent opgestart deze map verwijderen
En hierna een registry-cleaner draaien.
Ik heb goede ervaring met CCleaner:

http://www.ccleaner.com/
 
Arthur,

Je moet mijn adviezen niet 'zwart' maken jongen.
Ik heb het over CCleaner en daar is niets 'malware' aan.
Je loopt op deze manier - door de adviezen van anderen af te kraken - het risico zelf als malware te worden beschouwd
En dat nog wel voor een verenigingslid. Je moet je schamen
 
Valijn, je leest verkeerd. Ik schrijf dat DriveCleaner malware is. Ik kraak je advies helemaal niet af. CCleaner gebruik ik zelf iedere dag!
 
Laatst bewerkt:
OK,

Begrijp dat je het over de 'acties' van Antoon hebt.
Sorry ... en voor de rest: je hebt groot gelijk.
Mensen installeren en openen wat (in hun mail).

Thxs, V
 
Welkom bij Helmpij.nl, Antoon.

Ik wil het programma Drive cleaner verwijderen,nu komt de mededeling bij opstarten van mijn pc ,,product has broken,please reinstall,,
Wanneer ik naar software in het configuratiescherm ga krijg ik het niet verwijderd,er komt de mededeling,,bestand bestaat niet,kan het programma niet verwijderen,,
Reininstall.kan ook niet.
Hoe krijg ik het verwijderd?
Met vriendelijke groet

En laat even weten hoe het afgelopen is :)
 
Geachte mensen,ik heb veel aan uw reactie gehad om het probleem op te lossen.
Hiervoor mijn dank.
Groet
 
helemaal geen tooltjes nodig om dit op te lossen ;)

gewoon even op start drukken dan naar uitvoeren dan doe je even "msconfig" dan ga je naar het tabblaadje opstarten en daar zul je zien dat hij dit programma moet opstarten omdat hij in het lijstje staat.

gewoon uitschakellen daar en voila, je kan ook zelf verder spitten in je register "regedit" en gewoon zoeken op het programma naam en dan kan je je reg ook wat cleanen om al die **** weg te halen wat toch niet meer van toepassing is omdat het programma al weg is en alleen nog de gerister sleutels in je register staan.

Well, good luck

ciao
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan